وینفرد شفر پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: اولین بار است به این شهر می‌آیم و بسیار خوشحالم. مردم مسجدسلیمانمهربان هستند، می‌دانم تاریخ قدیمی دارید و می‌دانم اولین ورزشگاه اینجا بوده است. من یک بار دیگر هم اینجا می‌آیم.

وی افزود: در مورد بازی باید بگویم، در 20 دقیقه اول باید بازی تمام می‌شد، چون سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت. سپس بازی سخت شد. طولانی شدن بازی شاید برای مردم و تماشاگران خوب بود، اما برای مربیان نه. این بازی نباید مساوی تمام می‌شد و خوشحالم تیم ما گل زد و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برای اخراج وریا غفوری ناراحتم، چون مجبور شدیم 10 نفره ادامه دهیم و مهدی قائدی را تعویض کنیم. از بازی قائدی راضی هستیم، اما در آن دقایق نیاز به بازیکن قدبلند داشتیم. از عملکرد قائدی خوشحالم و می‌تواند در دیدار بعدی بازی کند. ما به هتل برمی‌گردیم و آماده دیدار شنبه با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خواهیم شد. نفت، تیم خوبی است و در ضد حملات خوب کار می‌کند. بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان را دیدم که نفت موقعیت‌های خوبی داشت، اما دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد. باید بگویم بردن نفت، اصلا کار راحتی نیست.

شفر در واکنش به ناراحتی قائدی از تعویضش گفت: قائدی بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که در آن دقایق نیاز به بازیکن قدبلند داشتیم. تغییر سیستم داده بودیم و حریف می‌توانست از شرایط استفاده کرده و رو به توپ‌های بلند بیاورد. به همین دلیل، فرشید باقری را آوردیم تا ضربات سر را در کنار روزبه چشمی بزند. قائدی حرفه‌ای است. اولین بار است که بازیکنی دچار اشتباه و اخراج می‌شود (وریا غفوری) تا بازیکن دیگری تعویض شود.

فرشاد علیزاده: برای بهترین نتیجه به المپیک می‌رویم/ انتخاب ملی پوشان براساس تصمیم میزبان بود
مشاهده

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییرات این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: صحبتی که کردید، کاملا درست است. اگر عکس‌های سال گذشته را با امسال مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که 6 بازیکن از تیم جدا شده‌اند. بازیکنان جدید نیاز دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. نفرات جدید باید از تیم و همبازی‌های خود شناخت پیدا کنند که کار راحتی نیست. استقلال تیم بزرگی است و وقتی بازیکنی در آن بازی می‌کند، فردای آن یک میلیون نفر در رابطه با عملکردش نظر می‌دهند. یک نفر می‌گوید خوب بوده و نفر دیگری ممکن است بگوید بد بوده است. شاید بازیکنی هزار فالوور در اینستاگرام داشته و وقتی به استقلال پیوسته، ناگهان 100 هزار فالوور پیدا می‌کند.

شفر با اشاره به وضعیت بازیکنانی که از این تیم جدا شدند، اظهار داشت: تیام در عجمان امارات یک گل زده و تیمش در آخرین بازی 5 گل دریافت کرده است. تیم امید ابراهیمی نتیجه نگرفته و سرور جپاروف هم در تیمش بازی نمی‌کند. این بازیکنان برای استقلال زحمت کشیدند، اما الان همه آنها رفته‌اند. آنهایی که آمده‌اند باید شرایط خودشان را پیدا کنند. بازیکنانی
داریم که از تیم‌های پارس جنوبی و ساپیا به استقلال آمده‌اند و سبک بازیشان متفاوت بوده است. آنها باید روشی که در استقلال پیاده می‌کنیم را، یاد بگیرند و قدم به قدم بهتر شوند.

وی اضافه کرد: در بازی امشب، در 20 دقیقه ابتدایی بازی، اللهیار صیادمنش موقعیت خوبی داشت و اگر گل می‌زد، با گل‌های بیشتری می‌بردیم. در صحبت‌هایی که بازیکنان خواهیم داشت و جلساتی که برگزار می‌کنیم، باید بیشتر با هم کار کنیم. مطمئنم در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

فینال تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸| مردانی به مدال برنز رسید
مشاهده

شفر گفت:  قبل از موقعیت خطرناکی که حریف بدست آورد، ما سه موقعیت خوب داشتیم. اگر گل می‌زدیم، شرایط بازی تغییر می‌کرد. پس از آن، نفت سه وینگر چپ و راست را اضافه و در ضد حملات سرعتی عمل کرد. در رختکن، روی این موضوع با بازیکنان صحبت کردم. در نیمه دوم، ارسال‌های خوبی داشتیم، اما بازیکنی نبود تا توپ را در تیر اول قطع کند. امیدوارم پس از بازی شنبه، نفت بتواند حداکثر امتیازات را جمع کند. شما دیدید که منچستر یونایتد در جام اتحادیه برابر دربی کانتی شکست خورد و خیلی کار راحتی نیست و شرایط برای تیمی مثل منچستر سخت می‌شود. باید این را هم بگویم که فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن زمین بود و اگر خوش شانس بود، می‌توانست دو گل بزند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بازیکنان جدید این تیم چه زمانی به شرایط ایده‌آل می‌رسند، عنوان کرد: ما می‌توانیم نتیجه بگیریم، اما بازیکنان باید بیشتر یاد بگیرند. 6،7 بازیکن به تیم اضافه شده‌اند، اما نه در یک مقطع. باید در اردوی تدارکاتی تیم را می‌ساختیم. تیم ساختن کار سختی است. می‌توانید تیم را بسازید، به شرطی که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشید. برخی از بازیکنان دیر به ما اضافه شدند و شاید دو هفته زودتر می‌توانستند اضافه شوند. نیومایر، الحاجی گرو و مرتضی تبریزی دیر آمدند.

شفر افزود: استقلال مثل آتش است و زمانی برای استراحت نداریم. استقلال تیم بزرگی است که در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارد، این موضوع برای بازیکنان جدید راحت نیست. آنها باید
به شرایط عادت کنند. تبریزی در ذوب‌آهن قهرمان بود، اما الان باید با شرایط جدید کنار بیاید و کار ما را یاد بگیرد. ما به سطح فصل قبل باز‌می‌گردیم و حتی بهتر می‌شویم، اما نیاز به زمان داریم.

کاهش قیمت گوجه به ۳۶۰۰ تومان/ توزیع گسترده سیب‎زمینی در بازار
مشاهده

وی در واکنش به این سؤال که وریا غفوری در بازی امشب به مانند گذشته نبود، گفت: گلی که زدیم با حرکت وریا غفوری آغاز شد. امروز با سیستم جدید بازی کردیم و دو مهاجم داشتیم. اگر مدافعان کناری ما نفوذ می‌کردند   توپی لو می‌دادند، کارمان سخت می‌شد. به همین دلیل، به مدافعان کناری گفتم که همیشه نفوذ نکنند. جابر انصاری را در سمت راست داشتیم، اما او خصوصیات تدافعی ندارد و رو به جلو بازی می‌کند.

شفر یادآور شد: توقع همیشه از استقلال پیروزی است، اما تنها با نام استقلال نمی‌توان برد. بازیکنان باید تلاش کرده، زحمت و سختی بکشند. بازیکنان باتجربه‌ای مثل رحمتی و منتظری داریم، اما نفرات جدید باید بیشتر بجنگند و خودشان را پیدا کنند، البته این کار، راحت نیست.