سعید ناجی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان سمنان اظهار داشت: با تدوین سند سیاست گذاری در حوزه بانوان اقدامات و فعالیت‌های این بخش هدفمند می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان استان سمنان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی علاقه‌مند هستند تصریح کرد: باید زمینه برای حضور بیشتر بانوان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان عنوان کرد: امروز باید برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در استان سمنان موضوع علاقه بانوان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی مد نظر قرار گیرد.

ناجی افزود: بررسی صحیح وضع موجود و ارائه گزارش‌های مستند و تحلیل‌های مبتنی بر واقعیت باید مبنای تصمیم‌سازی‌های آتی و سیاستگذاری برای بانوان شود.

وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات بانوان در تدوین سند سیاست گذاری این قشر از جامعه، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را به منظور حل مشکلات بانوان این استان خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به فعالیت گسترده بانوان روستایی و نقش مهم آنان در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال روستایی تصریح کرد: امروز لازم است تا با تأکید بر علاقه بانوان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی برنامه‌ریزی لازم برای توسعه اشتغال روستایی در استان سمنان انجام شود که این مهم می‌تواند کاهش مهاجرت روستائیان به شهرهای این استان را در پی داشته باشد.

دولت برای نجات صنعت قطعه سازی تصمیم فوری بگیرد
مشاهده