سعید ناجی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان سمنان اظهار داشت: با تدوین سند سیاست گذاری در حوزه بانوان اقدامات و فعالیت‌های این بخش هدفمند می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان استان سمنان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی علاقه‌مند هستند تصریح کرد: باید زمینه برای حضور بیشتر بانوان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان عنوان کرد: امروز باید برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در استان سمنان موضوع علاقه بانوان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی مد نظر قرار گیرد.

ناجی افزود: بررسی صحیح وضع موجود و ارائه گزارش‌های مستند و تحلیل‌های مبتنی بر واقعیت باید مبنای تصمیم‌سازی‌های آتی و سیاستگذاری برای بانوان شود.

وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات بانوان در تدوین سند سیاست گذاری این قشر از جامعه، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را به منظور حل مشکلات بانوان این استان خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به فعالیت گسترده بانوان روستایی و نقش مهم آنان در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال روستایی تصریح کرد: امروز لازم است تا با تأکید بر علاقه بانوان به فعالیت‌های گروهی و تعاونی برنامه‌ریزی لازم برای توسعه اشتغال روستایی در استان سمنان انجام شود که این مهم می‌تواند کاهش مهاجرت روستائیان به شهرهای این استان را در پی داشته باشد.

مصلح و علوان‌زاده تست دوپینگ دادند
مشاهده