عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: سپاه پاسداران در مواقعی که ضرورت حکم می‌کند تا به اقدامات ضد امنیتی واکنش نشان دهد، به فوریت حضور پیدا کرده است.

عطریانفر: انتقام موشکی سپاه از تروریست‌ها آثار ارزشمندی برای کشور دارد / حمایت مردم از اقدامات بازدارنده سپاه.محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ، درباره حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع تروریست‌ها در شرق رود فرات گفت:  حادثه تروریستی اهواز از این بابت برای  ما  نگران کننده بود که در شرایطی صورت گرفت که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند.

وی افزود:‌ بنابراین  چنین واکنشی که بتواند جنبه بازدارنده برای اقدامات ضد امنیتی علیه تروریست‌ها داشته باشد امری ضروری و لازم بود. این واکنش بازدارنده علیه تروریست‌ها قطعا برای کشور حاوی آثار و برکاتی ارزشمندی خواهد بود.

عطریانفر با بیان اینکه  واکنش بازدارنده سپاه علیه تروریست‌ها برای کشور آثار و برکاتی ارزشمندی خواهد داشت، تصریح کرد: معمولا مردم از اینگونه  اقدامات سپاه حمایت می‌کنند و از آنجا که سپاه نهادی انقلابی و حامی مردم است، در مواقعی که ضرورت حکم می‌کند تا به اقدامات ضد امنیتی واکنش نشان دهد، به فوریت حضور پیدا کرده و قطعا بازتاب اینگونه اقدامات سپاه در افکار عمومی مثبت خواهد بود.

۱۶۰ دوربین نظارتی تا یک ماه آینده در خیابا‌ن‌های شهر قم فعال می‌شود
مشاهده