معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: اربعین سال گذشته حدود ۷۰۰ مبلغ در عراق برای انجام امور تبلیغی در مواکب در نظر گرفتیم و امسال نیز دوره توجیهی مبلغان را آغاز کردیم.

حجت‌الاسلام محمد سالار، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران درباره برنامه‌های آن مجمع در ایام پیاده‌روی اربعین گفت: در ورودی شهر مقدس کربلا تعداد 8 موکب نصب می‌شود. در این مواکب غرفه‌ای از محصولات فرهنگی مثل کتبی با موضوع امام حسین(ع) برای رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفتیم. همچنین بنرهایی از سخنان امام حسین(ع)‌ را برای مسیر زائران چاپ کردیم.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته در نظر داریم بروشورهایی را در تعداد بالا با 14 عنوان و به زبان عربی بین زائران اربعینی پخش کنیم. عناوین این بروشورها شامل امر به معروف و نهی از منکر، امام حسین(ع) چراغ هدایت و الگوی عزت و کرامت، حضرت زینب کبری(س) الگوی زنان معاصر، مواضع ارزشی مرجعیت دینی، نقش اهل‌بیت(ع) در بیداری مسلمانان، مسئولیت زن در حفظ کیان خانواده، یاری رساندن به مسلمانان در پرتو مکتب اهل‌بیت(ع)، دلایل و انگیزه‌های الحاد، امت اسلامی و چالش‌های معاصر، حجاب بین تجمل‌گرایی و فتنه‌گرایی، جوانان و تقلید از جهان غرب، امام مهدی منتظر و ادعاهای ارتباط با وی، وظایف ما در عصر غیبت،‌ شناخت امام و ابعاد تربیتی آن است.

وی برگزاری دوره توجیهی مبلغین را از دیگر برنامه‌های مجمع در ایام منتهای به زیارت اربعین معرفی کرد و گفت: اربعین سال گذشته چیزی حدود 700 مبلغ در عراق برای انجام امور تبلیغی در مواکب در نظر گرفتیم و امسال نیز دوره توجیهی مبلغان را آغاز کردیم.

فوتبال جهان| نیکو کواچ: خوشحالم که ۱۷ بازیکن آماده در اختیار دارم/ ترجیح می‎‌دهم ترکیب ثابتی داشته باشم
مشاهده