فرشاد علیزاده در خصوص نحوه انتخاب ده‌بزرگی و نصرتی برای حضور در المپیک جوانان اظهار داشت: در مسابقات آسیایی نوجوانان سهمیه این دو وزن را به دست آوردیم. میزبان مسابقات، ٥ وزن را برای فرنگی کاران و ٥ وزن را برای آزادکاران به صورت یکی در میان در نظر گرفته بود و تنها طلایی ما در این ٥ وزن، محمد نصرتی در ٩٢ کیلوگرم بود که علاوه بر او امیررضا ده بزرگی را در ٤٥ کیلو انتخاب کردیم که در جهانی پنجم شده بود.

وی در مورد شانس دو فرنگی کار اعزامی به آرژانتین برای کسب مدال المپیک جوانان تاکید کرد: بچه‌ها سخت تمرین کرده اند. بعد از جهانی نوجوانان مدتی استراحت کردیم و سپس ٤ اردو برگزار شد. وقتی تیم به آرژانتین می‌رود ٧ روز هم تا آغاز مسابقه فرصت داریم که امیدواریم همچنان کارمان خوب پیش برود.

علیزاده ادامه داد: کار سختی در المپیک خواهیم داشت اما اینکه المپیک هر ٤ سال یکبار برگزار می‌شود به کشتی گیران ما و سایر تیم‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد که برای کسب مدال طلا بیشتر تلاش کنند. قطعا ما برای کسب بهترین نتیجه به بوینس آیرس می‌رویم.

به گزارش تسنیم، ٤ کشتی گیر نوجوان در آزاد و فرنگی به همراه فرشاد علیزاده و غلامرضا محمدی (سرمربیان فرنگی و آزاد) بامداد ١٣ مهر تهران را به مقصد بوینس آیرس محل برگزاری المپیک جوانان ترک می‌کنند. محمد نصرتی ملی پوش وزن ٩٢ کیلوی کشتی فرنگی پرچمدار کاروان ایران در این رقابت‌هاست.

اعلام اسامی ۷ نامزد ریاست‌جمهوری در عراق
مشاهده