سردار محسن فتحی‌زاده در نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی  ایران با وابستگان نظامی و افسران روابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای مستقر در تهران که در چهارباغ برگزار شد، اظهار داشت: ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفته و با خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی اهواز همدردی  و برای شهدا غفران  الهی را خواستاریم.

وی با بیان  اینکه امام حسین (ع) برای تمام دنیا و مسلمین جهان قابل احترام است،  افزود: قیام  سالار شهیدان  به تمام جهان ثابت کرد که اسلام با استکبار و ستمگران چگونه برخورد می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با  اشاره  به  اینکه  آنچه امروز ما و شما  را گرد هم آورده است ایجاد دوستی و ایجاد بسترهای اسلامی و تحقق آرمان‌های شهروندی و فعالیت در داخل و مرزهای جغرافیایی است، گفت: وجود  نیروی  انتظامی  در کشورها حس قانون گذاری  و جلوگیری از هرج و مرج است و سبب امنیت  در کشورها  می‌شود.

فتحی‌زاده با  بیان اینکه بدیهی  است حضور نیروهای انتظامی و نظامی  پیام‌آور مسئولان  و دولت شما  برای همکاری است و سهم بسزایی در امنیت بشری دارد، گفت: نیروی انتظامی  جمهوری اسلامی  ایران هفته پلیس  را گرامی  می‌دارد و هر ساله شعار آن را با یک مضمون خاص اعلام می‌کند، در جمهوری اسلامی ایران بخش عمده امنیت  در اختیار نیروی  انتظامی قرار دارد که با تلاش بی‌وقفه در کنار مردم هستند.

وی با  اشاره به اینکه حمهوری اسلامی ایران با زیرساخت‌های انقلابی با پلیس‌های مرزبانی، امنیت عمومی،  راهنمایی و رانندگی،  پلیس بین‌الملل و سایر نیروهای تخصصی مراقبت‌های لازم را داشته و به دستاوردهای مهمی رسیده است، خاطرنشان کرد: یکی از سخت ترین کارهای پلیس نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر است.

سفر مخفیانه وزیر دفاع جدید استرالیا به افغانستان
مشاهده

جانشین معاون  هماهنگ‌کننده ناجا  با اشاره اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، مسئولان در برابر بلای خانمان‌سوز  باید  به تقویت و تجهیز امکانات نظامی و قضایی برای شناسایی و انهدام قاچاقچیان کوشا باشند،  ادامه  داد:  جرایم سایبری مرز نمی‌شناسد و جمهوری اسلامی  ایران با  پلیس تخصصی و با  به‌کارگیری جوانان در مقابله  با جرایم  سایبری گام‌های  بلندی  برداشته است.

فتحی‌‌زاده  با  اشاره به  اینکه امروز جرم  و جنایت در مرزها منحصر نمی‌شود  و تبلیغات آن بر کل جامعه بشریت  تاثیرگذار است، اظهار داشت:  بنابراین همه دولت‌ها با اقدامات همه  جانبه و موثر باید مسیر تبهکاران  را مسدود کنند.

وی  با  بیان  اینکه  پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران تعاملات بسیاری با کشورهای دیگر انجام  داده است که  از جمله  آنها برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های منطقه‌ای و غیره  است،  بیان  کرد: تعاملات  بسیار خوبی با پلیس اینترپل و غیره  در سطح  بین‌الملل انجام  داده‌ایم  که  قابل توجه است.