سردار زاهدیان در ساوجبلاغ: امسال ۳۷۲ تن انواع موادمخدر در کشور کشف شد

سردار محمدمسعود زاهدیان ظهر امروز  درحاشیه نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران روابط  مبارزه با مواد مخدر کشورهای خارجی  مستقر  در تهران در چهارباغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه‌دار مبارزه با مواد مخدر امروز در سطح بین‌الملل مطرح است.

وی با اشاره به همجواری در منطقه مهم غرب آسیا با کشور افغانستان، افزود: این کشور امروز تولیدکننده تریاک دنیا است که کشت غیرمجاز تریاک در این کشور از سال 2001  که 185 تن بوده است امروز به 9 هزار تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 810 تن انواع موادمخدر توسط پلیس و سایر سازمانهای امنیتی در کشور کشف شده است، افزود: 713 تن از این مقدار کشفیات پلیس بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: از ابتدای سال جاری تا صبح امروز 372 تن کشفیات مواد مخدر بوده است که توسط همرزمان ما در جمهوری اسلامی انجام شده، ادامه داد: نسبت به سال گذشته هم افزایش کشفیات و هم تعداد عملیات و دستگیری‌های انجام شده را داشته‌ایمکه این نشان‌دهنده عزم جمهوری اسلامی ایران در مقابله با قاچاق و ترانزیت موادمخدر به سایر کشورها است.

وی ادامه داد: عمده کشفیات ما  تریاک بوده که توسط ماموران نیروی انتظامی کشف شده است.

امام جمعه اردبیل: حوزه‌های علمیه سنگرهای تقویتی فرهنگ و مبانی ارزشی هستند
مشاهده