جمعه شب صدای کودکی‌های طفلی 5 ساله برای همیشه خاموش شد، صدایی شبیه فریاد “کمکم کن”. اما این فریاد در گلوی کوچکش خفه شد و قاتل بی رحم بچگی‌هایش را با اسارت جسم بی رمقش از او گرفت.

کودک 5 ساله‌ای که بر اثر شکنجه‌های بی امان تاب نیاورد و قبل از دخالت اورژانس جان باخت و چراغ زندگی‌اش خاموش شد.

جمعه شب از سوی همسایگان به مرکز اورژانس شهرستان فلاورجان یک مورد کودک آزاری گزارش شد اما کودک شکنجه را تاب نیاورد و جان خود را از دست داد.

هنوز از جزئیات این حادثه تلخ اطلاع زیادی در دست نیست و پرونده در دستگاه قضایی استان و اورژانس اجتماعی شهرستان فلاورجان در حال بررسی و پیگیری است.

کودک 5 ساله قربانی یک معامله مواد مخدر شده است

مدیرکل دادگستری استان اصفهان پیرامون کودک 5 ساله‌ای که بر اثر شکنجه جان خود را از دست داده است، گفت: متاسفانه این کودک 5 ساله که بر اثر شکنجه به قتل رسیده قربانی یک معامله مواد مخدر شده است.

احمد خسروی وفا افزود: زوایای این موضوع توسط دستگاه قضایی استان اصفهان در حال بررسی است و ما با قاطعیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: علت قتل شکنجه‌هایی است که توسط این قاتل  ایجاد شده است.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: علت و ریشه این قتل و شکنجه معامله مواد مخدر است.

قاتل این فرزند را گروگان گرفته و توسط شکنجه‌هایی که داده بود زمانی که این طفل به بیمارستان منتقل شد در بیمارستان فوت کرد.

دستگیری عامل قتل دختر بچه 5 ساله فلاورجانی در کمتر از 24 ساعت

مدیر تیم پرسپولیس: وضعیت عالیشاه تا آخر هفته مشخص می‌شود/ باید بشار را از نظر روحی آماده کنیم
مشاهده

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری عامل قتل دختر بچه 5 ساله در کمتر از 24 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسن نیکبخت در این مورد اظهار داشت: در پی اطلاع از وقوع قتل دختربچه 5 ساله ای براثر اذیت و آذار جسمی دریکی از محله‌های شهرستان فلاورجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی که توسط کارآگاهان صورت گرفت مشخص شد که فروشنده مواد مخدری به دلیل عدم وصول طلب خود ، دختر بچه 5 ساله فرد معتادی را به گروگان گرفته و تهدید می‌کند که اگر به پلیس اطلاع دهد فرزندش را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان کرد: براساس مدارک و شواهد به دست آمده کودک خردسال در منزل متهم براثر اذیت و آزار شدید به قتل می رسد و قاتل نیز پس از حضور ماموران اورژانس محل را ترک و متواری می شود.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: سرانجام پس از یک کار ویژه پلیسی، متهم در کمتر از 24 ساعت حین فرار از شهرستان دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

بررسی ابعاد کودک آزاری در فلاورجان

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در این مورد به خبرنگار تسنیم گفت: در حال حاضر هنوز بهزیستی مداخلاتی را شروع نکرده اما قرار است همکاران ما در اورژانس اجتماعی بهزیستی فلاورجان نشستی با همکارانشان در نیروی انتظامی و بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برقرار کنند و بررسی کنند تا ببینند ابعاد قضیه چگونه است.

مارکو روبیو: ایران پیروز آشکار انتخاب رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر جدید عراق است
مشاهده

مجتبی ناجی افزود: ما نیز در حدی که رئیس کل دادگستری استان اطلاع رسانی کرده‌اند از جزئیات با خبر هستیم.

وی با بیان اینکه این نشست باید برگزار و ابعاد آن بررسی شود، اظهار داشت: احتمالا والدین این کودک هم دچار مشکلاتی هستند که همکاران ما مددکاران و روان‌شناسان آنها را مورد بررسی قرار دهند، پس از آن اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

نتیجه نهایی پس از بررسی اعلام می‌شود

معاون اجتماعی بهزیستی اصفهان در پاسخ به این سئوال که چه اقداماتی بهزیستی قرار است انجام دهد، گفت: معمولا اورژانس اجتماعی ما موردهایی که ناظر بر کودک آزاری است ریشه یابی و آسیب شناسی می‌کند و اگر والدین سهمی داشته باشند یا مشارکت در کودک آزاری داشته باشند اقدامات قضایی انجام می‌دهد. مثلا از مقام قضایی می خواهند که رفع حضانت صورت بگیرد.

وی افزود: اما در این مورد که منجر به فوت کودک شده فرق می‌کند. در مورد این موضوع نیز اگر والدین اختلالات روان پزشکی داشته باشند پیگیری می‌شود اما این ها اما و اگر است و پس از بررسی با قاطعیت بیشتری می‌توان نظر داد.