۱۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود

بهروز اسودی ظهر امروز در یکصد و بیست و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: این میزان تسهیلات امسال با هدف رفع موانع تولید به 50 واحد تولیدی استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی پرداخت می‌شود اضافه کرد: این میزان تسهیلات رونق تولید به 26 واحد بخش کشاورزی و 24 وحد صنعتی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید زمینه رونق اقتصادی و شغلی در استان را فراهم می‌کند اضافه کرد: با پرداخت یک‌هزار و 700میلیارد ریالی تسهلات رونق تولید زمینه ایجاد 188فرصت شغلی جدید در در استان فراهم می‌شود.

اسودی از ثبت نام 210 واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت: با ثبت نام این واحدهای تولیدی در سامانه، شرایط این واحدهای برای دریافت تسهیلات رونق تولید در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد واحدهای ثبت‌ نام شده از آغاز فرایند ثبت نام تسهیلات رونق تولید در استان تعداد90 واحد تولیدی در بخش کشاورزی و  120 واحد نیز مربوط به بخش صنعت بوده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی و زیربنایی سه واحد تولیدی در این ستاد خبر داد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی پیشران خودرو ،نمک سفید دانه و زرین ذرت نیز بررسی شد.

دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
مشاهده