صادق منتی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس دیوان محاسبات استان گیلان در رشت اظهار داشت: عملکرد دیوان محاسبات استان گیلان عملکردی مثبت بوده که ناشی از تلاش‌های مسئولان و کارکنان این مجموعه است.

معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در شرایط کنون کشور دیوان محاسبات باید تعامل خوبی با دستگا‌ه‌ها داشته باشد گفت: رویه‌های کاری دیوان محاسبات باید در شرایط کنونی با تعامل انجام شود.

منتی‌نژاد با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند بگوید که تحریم خوب است اعلام کرد: امروز تحریم‌های اعمال شده علیه ایران سبب می‌شود تا به اشکالات و ایرادات کارمان بیشتر فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب به خوبی‌ ضعف‌های داخلی را می‌شناسند و امروز لازم است تا ما سیاست‌های آن‌ها را شناسایی کرده و اقدامات متقابل انجام دهیم.

معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با اشاره به راهکار‌های دولت برای کنترل نوسانات بازار ارز افزود: تصمیماتی که در شرایط کنونی کشور و تحت تحریم‌های دشمنان گرفته می‌شود باید بر اساس علم و دانش باشد.

منتی‌نژاد عملکرد مسولان را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن راهکارهای خود را به طور جدی پیدا می‌کند مردم و مسولان  باید از اختلاف سلیقه پرهیز کنند.

معاون حقوقی، مجلس و تفریح بودجه دیوان محاسبات کشور قانون را ملاک انجام تمام امور دانست و اظهار داشت: افرادی که چهل سال در این نظام خدمت کردند امروز باید به قانون عمل کرده و میدان خدمت را به جوانان واگذار کنند.

وی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری در حال واگذاری یا تعطیلی هستند افزود: اینکه بودجه کشور به یک تیم خاص اختصاص پیدا کند در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است اصلا توجیه ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان: اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلانی در رشت برگزار می‌شود
مشاهده

منتی‌نژاد با اعلام اینکه اگر بودجه در مسیر درست هزینه نشود قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم است نباید بودجه را بدون ضابطه هزینه کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور برازنده مردم نیست اظهار داشت: دولت و مردم باید همانگونه که دشمنان متحدانه در مقابل ما ایستاده با هم متحد باشند و بدانند که ترامپ شاید در مقطعی موفق باشد اما موفقیت دائمی نصیب او نمی‌شود.