صادق منتی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس دیوان محاسبات استان گیلان در رشت اظهار داشت: عملکرد دیوان محاسبات استان گیلان عملکردی مثبت بوده که ناشی از تلاش‌های مسئولان و کارکنان این مجموعه است.

معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در شرایط کنون کشور دیوان محاسبات باید تعامل خوبی با دستگا‌ه‌ها داشته باشد گفت: رویه‌های کاری دیوان محاسبات باید در شرایط کنونی با تعامل انجام شود.

منتی‌نژاد با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند بگوید که تحریم خوب است اعلام کرد: امروز تحریم‌های اعمال شده علیه ایران سبب می‌شود تا به اشکالات و ایرادات کارمان بیشتر فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب به خوبی‌ ضعف‌های داخلی را می‌شناسند و امروز لازم است تا ما سیاست‌های آن‌ها را شناسایی کرده و اقدامات متقابل انجام دهیم.

معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با اشاره به راهکار‌های دولت برای کنترل نوسانات بازار ارز افزود: تصمیماتی که در شرایط کنونی کشور و تحت تحریم‌های دشمنان گرفته می‌شود باید بر اساس علم و دانش باشد.

منتی‌نژاد عملکرد مسولان را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن راهکارهای خود را به طور جدی پیدا می‌کند مردم و مسولان  باید از اختلاف سلیقه پرهیز کنند.

معاون حقوقی، مجلس و تفریح بودجه دیوان محاسبات کشور قانون را ملاک انجام تمام امور دانست و اظهار داشت: افرادی که چهل سال در این نظام خدمت کردند امروز باید به قانون عمل کرده و میدان خدمت را به جوانان واگذار کنند.

وی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری در حال واگذاری یا تعطیلی هستند افزود: اینکه بودجه کشور به یک تیم خاص اختصاص پیدا کند در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است اصلا توجیه ندارد.

فلسطین| احمد بحر: پاسخ مقاومت به کشتار شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت هرگز به تاخیر نمی‌افتد
مشاهده

منتی‌نژاد با اعلام اینکه اگر بودجه در مسیر درست هزینه نشود قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم است نباید بودجه را بدون ضابطه هزینه کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور برازنده مردم نیست اظهار داشت: دولت و مردم باید همانگونه که دشمنان متحدانه در مقابل ما ایستاده با هم متحد باشند و بدانند که ترامپ شاید در مقطعی موفق باشد اما موفقیت دائمی نصیب او نمی‌شود.