به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با ام البنین رحمانی ناجی 23 شهروند ایرانی و پدر و برادر راننده اتوبوسی که در هفته گذشته بر اثر پرتاب سنگ افراد ناشناس به سمت اتوبوس حامل مسافر آسیب دیده بود، دیدار کرد.

مهدی خضری اقدام سریع و هوشمندانه خانم رحمانی را دلیرانه و شجاعانه توصیف کرد و گفت: نجات جان انسان‌های بیگناه از مرگ حتمی اقدامی ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قدردان شجاعت و فداکاری شماست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان اصفهان برای شناسایی مجرمین این حادثه خبر داد.

وی به خانواده راننده جوان آسیب دیده اطمینان داد که این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد.

خضری خواستار برخورد و واکنش جامعه رانندگان استان اصفهان به این موضوع شد و افزود: رانندگان نباید بگذارند که مردم بی گناه قربانی تسویه حساب‌های افرادی که امروز در پوشش رانندگان ظاهر شده‌اند، قرار گیرند.

ام البنین رحمانی نیز در این دیدار اظهار داشت: در زمان وقوع حادثه بیدار بودم و با صدای مهیب برخورد سنگ با شیشه و سپس اصابت سنگ به پایم از جا پریدم و شروع به فریاد زدن کردم.

وی ادامه داد: به طور ناخودآگاه و بدون اراده همچنان که فریادزنان کمک می‌خواستم فرمان اتوبوس را به دست گرفتم و کمک راننده را صدا زدم تا از خواب بیدار شود.

روبیو: آمریکا باید درباره قتل روزنامه نگار سعودی کاری کند
مشاهده

ناجی 23 شهروند ایرانی ادامه داد: صحنه وحشتناکی بود، پس از بیدار شدن کمک راننده که برادر راننده اتوبوس بود، اتوبوس متوقف شد و با نیروهای امنیتی و اورژانس برای رسیدگی تماس گرفته شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته افرادی ناشناس به اتوبوسی که از اصفهان به سمت بوشهر در حال حرکت بود در محل پشتکوه سمیرم سنگ پرتاب کردند.

این سنگ پس از اصابت به شیشه اتوبوس و شکستن شیشه به چشم راست راننده اصابت می‌کند و راننده هوشیاری خود را از دست می‌دهد.

ام البنین رحمانی مسافر این اتوبوس با هدایت اتوبوس و جلوگیری از انحراف و سقوط آن جان 23 سرنشین این اتوبوس را نجات داد.

راننده جوان این اتوبوس همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و سطح هوشیاری‌اش پایین گزارش شده است.