سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور با بیان اینکه تمامی کشور‌ها برای خود مبانی قدرت دارند و تکنولوژی و علم، عامل قدرت آمریکا است اظهار داشت: آمریکا با تمامی قدرت خود در مقابل جمهوری اسلامی به زانو درآمده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه قدرت عربستان و آل سعود بر پول استوار است و این قوم با پول و ثروت به امیال شیطانی و قدرت دست می‌یابند گفت: تمامی قدرت‌های استکباری پشت داعش ایستادند و از او حمایت کردند اما ایران اسلامی یک تنه در مقابل این جریان کثیف ایستاد و آنها را نابود کرد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و دشمنان به‌درستی به این مقوله واقف هستند خاطرنشان کرد: خداوند از شهدا به‌عنوان والاترین بندگان خود یاد می‌کند و این تعبیر در قرآن کریم وجود دارد که شهید با شهادت خود به قدرت الهی متصل می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید با شهادت به قدرتی بی‌انتها دست می‌یابد تصریح کرد: خانواده شهدا بسیار صبور و شکیبا هستند زیرا داغ شهدا همواره همانند روز نخست در دل خانواده‌ها تازه و ماندگار می‌ماند و تحمل این حادثه عظیم از قدرت خداست که به خانواده شهدا منتقل شده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه تا وقتی در مسیر شهدا هستیم بدون شک به پیروزی می‌رسیم و هیچ قدرتی توان شکست جمهوری اسلامی را ندارد گفت: دلیل عدم شکست و اقتدار روز افزون ما اتصال این نظام به خون شهدا است و این نظام به پشتیبانی شهدا و ملت ولایتمدار مسیر خود را ادامه می‌دهد.

مقاومت اصلاح‎طلبانه در برابر کاهش بیشتر قیمت دلار
مشاهده

وی با بیان اینکه اگر به آرمان‌های شهدا پایبند باشیم به‌درستی به سعادت دست می‌یابیم  و در این راستا باید به‌طور ویژه از ریا دوری کرد افزود: مشکلات و معضلات موجود در جامعه کنونی نباید عاملی برای خستگی در این مسیر باشد و همواره باید اقدامات خود را در راستای حرکت در مسیر شهدا ادامه داد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه اگر استقامت کنیم به‌طور حتم به پیروزی می‌رسیم و استقامت ایران اسلامی منطقی، دائمی و واقعی است تصریح کرد: پیروزی ایران اسلامی قطعی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه شهدا به موفقیت و سعادت دست می‌یابد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 در دو حوزه دفاعی و خدمات‌رسانی از 9 شهریور در گیلان آغاز شد گفت: مرحله سوم این رزمایش پنجشنبه 12 مهرماه با حضور 20 هزار بسیجی از سراسر استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان  نمایشی از اقتدار و قدرت بسیجی است افزود: در این اجتماع بخشی از توانمندی‌های بسیج برای دنیا به نمایش گذاشته می‌شود تا مایه امید برای دوستان و مایه یأس و نا‌امیدی برای دشمنان شود تا بدانند که کسی قدرت شکست انقلاب اسلامی را ندارد.