عباس زارع امروز در جلسه  شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: کنگره شهدا هرچه با شکوه تر برگزار شد و از دست اندرکاران این کنگره کمال تشکر را داریم.

وی با بیان اینکه متاسف هستم که لایحه کمک به مدارس استثنایی و تأمین سرویس برای دانش‌آموزان مصوب نشده است، افزود: این لایحه مصوب نشد و با تعجب فراوان لایحه نصب و استفاده از 40 تابلوی تبلیغاتی که مصوب نشد اجرایی شد.

خستو دیگر عضو شورای شهر کرج در این  جلسه با  اشاره به اینکه یکی از مدیران مناطق مشکلات بسیاری دارد ولی هنوز اقدامی انجام نشده است، عنوان کرد: اگر تا هفته آینده اقدامی صورت نگیرد موضوع را در صحن علنی شورا اعلام می‌کنیم.

سخنگوی شورای شهر کرج  با بیان اینکه  اقدامات مؤثری که در حوزه فضای سبز شهری انجام‌شده هنوز با مشکلاتی مواجه است، گفت: پارک‌ها باید مکانی امن برایحضور مردم باشند.

رسولی عضو شورای شهر هم با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه‌های عمرانی شهر راکد مانده  و  شهرداری  اقدامی انجام نداده است، بیان کرد: باید در این‌باره اقدامات لازم انجام گیرد؛ در پروژه‌های عمرانی برخی لوازم امانی  لحاظ می‌شود مانند برخی ماشین‌آلات که به برخی شرکت‌ها به‌صورت امانی سپرده  می‌شود که باید در  دستور کار کمیسیون‌های مربوطه قرار گیرد.

مهدوی هم با بیان اینکه مأموریت سیروس شفقی به‌ عنوان شهردار منتخب کرج  تایید نشده است، بیان کرد: در حال حاضر انتخاب شهردار یکی از اولویت‌های مهم بوده و شهر در حال ضرر و زیان فراوان است.

وی با بیان اینکه شورا طبق قانون شهردار را انتخاب کرده و منتظر  این هستیم که  نتیجه کار مشخص شود و شهردار منتخب فعالیت خود را آغاز کند، تصریح کرد: زمانی که شخصی در سمتی دولتی از جمله فرمانداری انجام‌ وظیفه می‌کند طبیعی است که ایراداتی از مجموعه‌های بالادستی مانند وزارت کشور بر این انتخاب وارد شود.

ماچالا: به دنبال ادامه روند صعودی الاهلی هستیم/ امید ابراهیمی: مقابل ام‌صلال برای پیروزی بازی می‌کنیم
مشاهده

مهدوی با بیان اینکه راهکار حقوقی در مورد حل مسئله مأموریت فرماندار کرج برای شهرداری چاره‌ساز نیست، افزود: راه‌حل این است که به‌طور مستقیم  به وزارت کشور مراجعه کنیم و حضوری در این‌باره صحبت نماییم چون راه حلهای حقوقی وقت‌کشی است.

در این جلسه لایحه شهرداری کرج در  رابطه با احداث پارک اختر آباد در منطقه  4 شهرداری  کرج با مبلغ یک میلیارد تومان تصویب شد.