مجید مصلحی، مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور، سید محمد حسین بلاغی مبین را به عنوان سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی  منصوب  کرد.

در این حکم آمده است:نظر به لزوم ارتقاء کیفی و بهبود عملکرد نظام مدیریت فرهنگی حوزه هنری مراکز استانی و با توجه به تعهد و سوابق اجرایی، جناب آقای سید محمد حسین بلاغی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی منصوب می گردید.

حوزه هنری نهادی است انقلابی و تخصصی در حیطه های مختلف هنر و ادبیات که در راستای اخلاق اسلامی به تبیین اندیشه، تربیت نیرو، تولید محصول و ترویج دستاوردهای هنر و ادبیات انقلاب اسلامی پرداخته و رساندن اثر بخش پیام آن به مخاطب و پایش و تعامل با هنرمندان متعهد به ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می داند.

از جنابعالی انتظار می رود ضمن مطالعه دقیق اسناد برنامه ریزی کلان در حوزه هنری نسبت به تحقق اولویت های فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی ( که در چارچوب ماموریت های حوزه هنری است) برنامه ریزی کرده و ظرفیت تولیدات هنری استان را افزایش دهید.

گفتنی است، مدیریت مجموعه های فرهنگی، تالیف سه عنوان کتاب و چهار آلبوم تخصصی هنری و مدیریت برگزاری کنگره های بین المللی از سوابق سید محمدحسین بلاغی می باشد. وی در سال 94 به عنوان مدیر نمونه فرهنگی کشور در جشنواره «اتقان» انتخاب شده، قبل از این کارشناس فرهنگی حوزه هنری آذربایجان شرقی را بر عهده داشته است.

فوتبال جهان| پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می‌کند
مشاهده