دروازه‌بان ذوب‌آهن خود را عامل از دست دادن ۲ امتیاز تیمش در مقابل صنعت نفت دانست و گفت: امیدوارم بتوانم اشتباهاتم را جبران کنم.

رشید مظاهری پس از تساوی 2 بر 2 تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بازی را می‌بردیم و شکی به این موضوع ندارم، چون همه ما آماده بودیم.

وی ادامه داد: خودم تعدادی اشتباه داشتم و فکر می‌کنم در نیمه اول رشید همیشگی نبودم. از همه بازیکنان تیم و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم، چون این 2 امتیاز را به‌خاطر من از دست دادند.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص روند تیمش در ادامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید که ذوب‌آهن در بازی‌های بعدی نتیجه خواهد گرفت. با این بازی که امروز از تیم دیدم شک نکنید که ذوب‌آهن نتیجه می‌گیرد. بازی را از درون دروازه می‌دیدم و لذت می‌بردم، اما فکر می‌کنم که گل دوم را بد خوردم و امیدوارم بتوانم این اشتباه را جبران کنم.

مظاهری داوری بازی را خوب خواند و گفت: فکر می‌کنم امروز داوری مشکلی نداشت و با مسعود ابراهیم‌زاده هم که در مورد اخراجش صحبت کردم، گفت که در حال صحبت با ماریون بوده و کمک داور  اشتباه متوجه شده است. به جز این صحنه، داوری مشکل دیگری نداشت.

فرمانده انتظامی قم: اراذل‌واوباش یا اصلاح‌شده یا قم را ترک کنند؛ حواشی هتل خورشید صحت ندارد‌
مشاهده