رسول شهابیان با اشاره به برنامه‌های سینماهای این شهر اظهار داشت: « مغزهای کوچک زنگ‌زده»، « تنگه ابوقریب»، «هزارپا» و «هشتگ» در 5 سینمای شیراز، پیام، سعدی، فلسطین و ایران اکران می‌شود.

وی با اشاره به برنامه سینما سعدی گفت: « مغزهای کوچک زنگ‌زده» اثر هومن سیدی که با دریافت 4 سیمرغ بلورین یکی از بهترین‌های این دوره از جشنواره بود، در این سینما به نمایش در می‌آید همچنین فیلم «هزارپا» نیز در این سینما اکران می‌شود.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران « مغزهای کوچک زنگ زده» در سینما ایران خبر داد و افزود: این اثر سیدی در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه، بهترین صداگذاری و بهترین فیلمنامه موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

شهابیان بیان کرد: همچنین فیلم « تنگه ابوقریب» با موضوع دفاع مقدس در سینما پیام شیراز اکران می‌شود که این فیلم نیز در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت 6 سیمرغ بلورین شد و روایتی از دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و منطقه شرهانی در روزهای پایانی جنگ است.

وی عنوان کرد: در سینما فلسطین فیلم « هشتگ»  و در سینما شیراز نیز فیلم « هزارپا» اکران می‌شود و تغییر برنامه‌ها با فیلم‌های جدید در دست اقدام است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس میزان استقبال مردم از سینما را در 6 ماه اول امسال نسبت به سال گذشته بیشتر اعلام کرد و گفت: این استقبال نسبت به 6 ماه سال 95 کمتر است.

حرف کامیون‌داران چیست؟ آقای آخوندی، بشنو
مشاهده