با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدای واالامقام و مسئولان یادواره شهدای بخش موران شهرستان گرمی به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

طاهر رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گرمی در این مراسم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک مسئله مهم در جامعه است که این موضوع نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امیدواریم با برگزاری یادواره‌های شهدا دین خود را در مقابل شهدای والامقام ادا کرده و به ارزش‌های انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این که هجمه‌های دشمنان در حال حاضر مهم ترین تهدید برای ما است بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین باورها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید مسئولان این فرصت را غنیمت شمرده و با در نظر گرفتن فرهنگ عاشورایی و یادو نام شهدای والامقام برنامه‌ها را اجرا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گرمی بیان کرد: محتوای برنامه‌های اجرایی باید با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شود و در این زمینه تلاش ما بر این است که بتوانیم این مهم را در جامعه نهادینه کنیم که در این راستا استفاده از ظرفیت روحانیون و علما حائز اهمیت است که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

رحیمی تصریح کرد: توسل به ائمه اطهار(ع) و امامان معصوم(ع) و ادامه آرمان و راه شهدا در جامعه یک اولویت اساسی و ضروری است و بی‌شک تنها راه جامعه از فساد توسل به اهل بیت(ع) است که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به این مهم دست یابیم.

دارایی خارجی بانک مرکزی ۲۸ درصد زیاد شد
مشاهده

وی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک اولویت اساسی است که در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های معنوی برای رسیدن به جامعه معنوی دست یابیم و به این شکل مشکلات و موانع را برطرف کنیم که این مسئله نیازمند تلاش همه‌جانبه مسئولان مربوطه است و بی‌شک این مهم در جامعه نیازمند ترویج و توسعه است.