حسینقلی قوانلو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 هزار فرصت شغلی در حوزه‌های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته هم از مجموع 19 هزار و 400 فرصت شغلی مورد تعهد استان، بخش صنعت با تحقق 124 درصد تعهدات خود، بیش از 6 هزار و 150 شغل ایجاد کرده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه 35  درصد اشتغال استان در حوزه صنعت است، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال بیش از 8 هزار و 300  فرصت شغلی جدید در صنعت استان ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت در بازار، به تشدید نظارت‌ها تأکید کرد و گفت: مشکلی در تأمین اقلام اساسی موردنیاز مردم نداریم برای همین نیازی نیست که مردم به صورت عمده از بازار خرید کنند.

قوانلو با بیان اینکه برهم خوردن نظم بازار به نفع هیچ کسی نیست، خاطرنشان کرد: مردم به اندازه نیازی که دارند، اجناس و کالاها را خریداری کنند و به فضای روانی که دشمن ایجاد کرده است، دامن نزدد.

وی درباره مشکلات کامیون‌داران در خصوص تهیه لاستیک گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تأمین لاستیک خودروهای سنگین را به نحو مطلوبی انجام دهیم، اما عده‌ای سودجو مشکلات امنیتی برای برخی کامیون‌داران ایجاد کرده‌اند که نیروهای امنیتی و انتظامی باید با آن برخورد کنند.

فوتبال جهان| پاری‌سن ژرمن هم وارد رقابت برای جذب پل پوگبا شد
مشاهده