علی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح هم‌زمان60 کانون سلامت محله استان مرکزی با حضور معاون وزیر بهداشت با اشاره به موضوع سلامت و اهمیت آن اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت، تغییر سبک‌های زندگی، افزایش حوادث و سوانح و غیره شاهد افزایش درجه و اهمیت حوزه سلامت هستیم.

وی افزود: باتوجه به موضوعات کنونی، توجه به سلامت عمومی و اجتماعی یک رویکرد است و باتوجه به ناهنجاری‌های کنونی سلامت اجتماعی یک مقوله بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با مشارکت آحاد مردم، آحاد اجتماعی و مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی و با مدیریت صحیح می‌توان‌ با سلامت اجتماعی و عمومی شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات جهان سوم گفت: ما شاهد این هستیم که  بیشترین ناهنجاری در کشور‌های جهان سوم اتفاق می‌افتد که لازم است به این موضوعات بیشتر توجه شود،  زیرا با ایجاد نشاط و مشارکت مردم در جامعه، مردم نسبت به جامعه خود تعلق خاطر بیشتری پیدا می‌کنند که این سبب کاهش مهاجرت مردم  می‌شود، همچنین سبب می‌شود مردم دچار انزجار نشوند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: این که عملیات تروریستی توسط خودمان انجام شود یک فاجعه است باید با ایجاد شرایط مناسب مانع از فریب خوردن مردم باشیم و نگذاریم دشمن نقشه‌های خود را اجرا کند، لازم است در سیاست‌های اجتماعی تجدید نظر کرد و مانع از نفوذ و اجرا شدن برنامه‌های دشمن شویم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس در حوزه سلامت اجتماعی ضعیف عمل کرده است، باید با توزیع عادلانه ثروت، عدالت اجتماعی را در سراسر کشور شاهد باشیم نه این که به سبب تجمع امکانات در جایی مثل تهران شاهد انفجار جمعیت در این شهر باشیم و روستاهای ما برای تامین منابع خود مدت‌ها منتظر بمانند، همچنین امروز شاهد این هستیم که همه به دنبال ایجاد امپراطوری ویژه خود هستند پس از آنجایی که مردم به دنبال راحت‌زیستی هستند همه این‌‌ها سبب مهاجرت روستاییان و افزایش شهرنشینی می‌شود.

عملکرد حمایتی سازمان سینمایی از حضور سینمای ایران در جشنواره کن اعلام شد
مشاهده

ابراهیمی ادامه داد: یکی از همین مشکلات، جاده ازنا است که از ابتدا تا کنون بیش از 800 فوتی داشته است، باید همه درراستای حفظ امنیت و آسایش جامعه عمل کنند، از آنجایی که صنایع اطراف شهرستان شازند تاکنون ریالی به این شهرستان و مردم آن پرداخت نکرده اند، توجه کنند که باید سهم خود را به مردم شازند پرداخت کنند