معاون وزیر دفاع در گفت‌وگو با تسنیم: وزارت دفاع تمام نیازهای دریایی را امروز تولید و طراحی می‌کند

امیر دریادار امیر رستگاری در حاشیه مراسم نکوداشت امیردریادار سیاری فرمانده سابق نیروی دریایی و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تولید بیش از 180 فروند انواع شناورهای غیرنظامی در کشور خبر داد و اظهار داشت: این فروند انواع شناورهای غیرنظامی را برای ارگان‌ها و سازمان‌های دریایی و بخش‌های خصوصی تولید و طراحی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام نیازهای دریایی نیروی دریایی مقتدر را امروز تولید و طراحی می‌کنیم خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  گفت: اعتقاد داریم نیروهای دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز با تجیهزاتی که دارند قابلیت کنترل و نظارت کامل بر آب‌راه‌‌های داخلی را داشته و هیچ کشور فرامنطقه‌ای قادر به ایجاد چالش برای کشور ما در این منطقه حساس از جهان نیست.

معاون وزیر دفاع همچنین با قدردانی از خدمات امیرسیاری فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد امیر سیاری، ولایت‌مداری اوست به طوری که به فرمان رهبری در سال 86، نیروی دریایی را به سمت آب‌های آزاد حرکت داد و سبب شد، نیروی دریایی به نیروی اقیانوسی تبدیل شده و دارای دیپلماسی جهانی شود.

سردار آزمون بازیکن ماه روبین‌کازان شد
مشاهده