سمنان| توانمندی مددجویان کمیته امداد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

سید شهاب‌الدین چاوشی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اظهار داشت: با توانمندسازی مددجویان زمینه اشتغال پایدار برای این قشر فراهم شده و سبب می‌شود این مددجویان از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان باید توانمندسازی مددجویان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تصریح کرد: این نهاد می‌تواند با توانمند کردن مددجویان سالانه تعدادی را از چرخه حمایتی خارج کرده و وارد بازار کار کند و از این طریق به خودکفا شدن آنان کمک کند.

استاندار سمنان برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی را یکی از راهکارهای توانمند سازی مددجویان عنوان‌کرد و افزود: اگر مددجویان مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را فرابگیرند می‌توانند با استفاده از حرفه و مهارت برای خود شغل ایجاد کرده و متکی به خود شود.

چاوشی با اشاره به وجود واحدهای صنعتی مختلف در استان سمنان گفت: می‌توان از این ظرفیت برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهره گرفت.

اختصاص 73 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان سمنانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان این نهاد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و سالانه تعدادی از مددجویان از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

سید جواد رضوی با اشاره به برنامه‌های این نهاد حمایتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان افزود: 73 میلیارد تومان اعتبار با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان کمیته امداد استان سمنان در نظر گرفته شده است.

«بچه معروفی» که می‌خواهد رئیس فدراسیون والیبال را عوض کند/ وای بر ورزش ایران!
مشاهده

وی سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از تسهیلات اشتغال روستایی را 52 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سهم این نهاد حمایتی نسبت به سایر دستگاه‌ها در بخش تسهیلات اشتغال روستایی بالاتر بوده است.