علیرضا شعبان‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان در رشت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 103 هزار تن گندم در انبار‌های استان گیلان ذخیره شده که نیاز استان برای مدت شش ماه را تامین می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اعلام اینکه اقداماتی در راستای ورود هفته‌ای 24 تن گوشت گرم به استان گیلان در حال انجام است ابراز داشت: در حال حاضر 11 هزار و 120 تن ذرت در انبارهای استان ذخیره شده است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه در مردادماه 7 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که در شهریورماه به بیش از 6 میلیون قطعه رسیده است تصریح کرد: روزانه 280 تن مرغ در گیلان توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه 700 تن پرتقال و 600 تن سیب برای تامین نیاز مردم در شب عید در حال ذخیره‌سازی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در گیلان 10 هزار و 200 تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان قیمت مرغ زنده در استان گیلان را بیش از 6 هزار تومان عنوان داشت: با وجود اینکه مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد اما جوی حاکم شده که قیمت را تحت تاثیر قرار داده است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه استان گیلان باید مرغ را 200 تومان ارزان‌تر از استان تهران عرضه کند تصریح کرد: معضل به‌وجود آمده در حوزه کامیون‌داران سبب شد تا قیمت مرغ به 10 هزار تومان برسد.

تحقق ۱۷۰ درصدی عوارض خروج از کشور/وصول قابل توجه مالیات ارزش افزوده در تهران
مشاهده