به نقل از دفتر نماینده مردم بستان آباد در مجلس،محمد وحدتی در مراسم تودیع و معارفه‌ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌،  با تاکید بر اهمیت نوسازی و تجهیز مدارس برای آماده‌سازی نیروهای انسانی برای جامعه اظهار داشت: درصدی ازمشکلات امروز کشور مربوط به فشارهای خارجی و امپریالیسم است، اما بخشی از مشکلات مربوط به مدیریت نیروهای انسانی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پرورش‌ و آموزش‌ خوب و ساختن مدارس با کیفیت بتوانیم به این مسائل پایان دهیم و ایرانی بسازیم که الگوی جهانیان شود و بتوانیم به صورت مستحکم در برابر توطئه‌های استکبار جهانی بیاستیم و انقلاب و فرهنگ خود را به دیگر کشورها ارائه دهیم.

نماینده‌ مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد:در مجلس دهم شورای اسلامی، هر موقع طرح و لایحه‌ای به نفع اقشار پایین جامعه یا به نفع آموزش و پرورش مطرح می‎‌شود تمام نماینده‌ها بدون در نظر گرفتن حاشیه‌ها و بدون پرداختن به مسائل سیاسی به تصویب آن کمک می‌کنند.

جعفر پاشایی نیز در آیین با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه از خصوصیات دنیا فریب دادن، زیان رساندن و زودگذر بودن آن است، اظهار کرد: فرصت‌ها به ویژه فرصت مسوولیت بسیار کوتاه است و در هر موقعیتی باید از این فرصت برای محبت، مهربانی، کار کردن بهره گرفت.

وی افزود: عیدی سال‌های سال در دستگاه تعلیم و تربیت منشاء خدمت بوده و اگر امروز بازنشسته شده و یا از مسوولیت خود کنار می‌روند باید به یاد داشته باشیم که این روز برای همه مسوولان خواهد بود.

اطلاعیه جدید/زائران اربعین چگونه ۱۰۰هزار دینار بگیرند؟
مشاهده

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: طبق آماری از 60 فرد بالای 95 سال پرسیده‌اند که اگر به عقب برمی‌گشتید چه کارهایی انجام می‌دادید، آنها بیشتر فکر کردن، بیشتر تلاش کردن و بیشتر کار کردن را عنوان کردند و مصداق این سه جمله در دستگاه تعلیم و تربیت مشهود است.

وی ادامه داد: تلاشی که انجام می‌دهیم باید در همه مسوولیت‌ها باشد چراکه امروز نیاز به این تلاش وجود دارد و این تلاش زیرسایه فکر، تلاش و کار محقق می‌شود.

پاشایی بیان کرد: مدیرکل جدید یک فرد جوان،پاکدست، مودب و با شخصیت است و از این انتخاب شایسته قدردانی می‌کنیم.

وی متذکر شد: آذربایجان‌شرقی یک استان متنوع از نیروی انسانی و روستاها بوده و نیاز به کار شبانه‌روزی دارد و از این‌رو از مدیرکل جدید می‌خواهیم که برای موفقیت به کار بستن مشارکت عمومی مردم و خیران را مدنظر داشته باشند.

پاشایی با تاکید به اینکه استان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و یکی از استان‌های پیشرو در ساخت مدارس توسط خیران بوده است، گفت: با اینکه کارهای بزرگی انجام شده ولی ظرفیت استان نیز بیش از این است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مصمم به گره‌کشای گره‌های پیدا و پنهان مجموعه مدارس هستیم.

پاشایی اذعان داشت: معتقدیم گره هر کاری در عدم هماهنگی است چراکه یکدلی، یکرنگی می‌تواند موج‌آفرینی کند و اگر نباشد هیچ کاری به سامان نمی‌رسد.

وی بیان کرد: پیمانکاران، مهندسان و ناظران با کمال ادب کار خود را انجام دادند و شاید پرداختی خوبی نداشتیم که به آنها بپردازیم ولی آنها هیچ‌گاه ظرافت کار خود و اهمیت موضوع مدرسه را فدا نکرده و خم به ابرو نیاوردند.

پیش‌بینی ۵ساله صنعت پتروشیمی ایران تا سال ۲۰۲۲ توسط بیزریپورت
مشاهده