متولدین ماه تیر درچه خانه ای به آرامش میرسند؟

متولدین اولین ماه از فصل تابستان مانند آب‌وهوای این فصل، گرم و سرزنده هستند. تیرماهی ها به‌طورمعمول روحیه شادی دارند و سعی می‌کنند از زندگی لذت ببرند. فکر می‌کنید خانه و زندگی متولد ماه تیر چطور باید باشد و تیرماهی ها چه زمان می‌توانند بر اساس ویژگی شخصیتی‌شان به آرامش برسند؟

تیرماهی ها خانه‌ای دنج و راحت می‌خواهند

متولدین ماه تیر به دنبال گوشه‌ای دنج و شخصی هستند که بیانگر ویژگی‌های شخصیتی‌شان باشد. تیرماهی ها افرادی رمانتیک، حساس و نوستالژیک هستند که از دکوراسیون کلاسیک خوششان می‌آید. لیوان‌ها و اشیای تزئینی گل‌سرخی که اخیراً در بازار زیاد دیده می‌شوند بسیار مورد تأیید تیرماهی ها هستند. علاوه بر این متولدین ماه تیر از خرید اشیای قدیمی زیبا هم لذت می‌برند. هیچ عجیب نیست که در خانه این افراد اشیا عتیقه به‌جامانده از سایر افراد خانواده را پیدا کنید که تمیز و مرتب داخل یک قفسه به‌عنوان اشیای تزئینی چیده شده‌اند. در واقع تیرماهی ها مانند نماد ماه تولدشان که خرچنگ است، به دنبال خانه‌ای هستند که شبیه صدف دنج و آرام باشد تا بعد از پایان یک روز شلوغ و پر دغدغه در این خانه استراحت کنند و فارغ از هیاهوی شهر، به آرامش برسند.

دکوراسیون تیرماهی

متولدین تیر مراقب یک موضوع مهم باشند

نکته مهمی که طراحان دکوراسیون به متولدین ماه تیر توصیه می‌کنند این است که مراقب باشند زیاد به سمت دکوراسیون قدیمی و خرید عتیقه‌جات نروند؛ چراکه احتمال دارد با خرید بیش از حد این اشیای دکوراسیونی خانه شان شبیه خانه مادربزرگ‌ها شود! ازاین‌رو بهتر است که تیرماهی ها این ویژگی شخصیتی‌شان را هنگام چیدمان خانه متعادل سازند و از خرید و جمع‌آوری بیش‌ازحد عناصر دکوراسیونی قدیمی خودداری کنند.

مدل لباس بارداری 97؛ مصاحبه با مریم آقایی
مشاهده

خرید سوغاتی برای تیرماهی ها را فراموش نکنید

متولدین ماه تیر عاشق سوغاتی هستند. ازاین‌رو هنگام سفر به شهرها و کشورهای مختلف خرید سوغاتی برای دوست یا فامیل تیرماهی تان را پشت گوش نیندازید. تیرماهی ها این سوغاتی‌ها را در اطرافشان جمع می‌کنند و جلوی چشمشان قرار می‌دهند و حتی در تزئین بخش‌های مختلف خانه از سوغاتی‌های رنگارنگشان کمک می‌گیرند.

متولدین ماه تیر خانواده‌­دوست هستند

با ورود به خانه یک تیر ماهی خیلی زود می‌فهمید که به‌شدت خانواده‌دوست است؛ چراکه در گوشه و کنار خانه اش عکس‌های مختلفی از اعضای خانواده او را می‌بینید و شاید با یک یخچال مملو از عکس‌های خانوادگی روبرو شوید! آلبوم­های خانوادگی هم برای متولدین ماه تیر بسیار باارزش هستند و آرشیوی از عکس‌های خانوادگی مختلف در کامپیوترشان به چشم می‌خورد.

به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می‌دهند

ویژگی دیگر متولدین ماه تیر این است که از عاشقان سینه‌چاک غذاهای مختلف محسوب می‌شوند و بعضی وقت‌ها هنگام چشیدن مزه‌ها و خوراک­های جدید کاملاً به وجد می‌آیند. این ویژگی سبب می‌شود که در آشپزخانه وسایل و میزی مناسب آشپزی داشته باشند. یک میز بزرگ در آشپزخانه نه‌تنها برای خوردن غذاهای مختلف و مهمانی‌ها کاربرد دارد، بلکه می‌تواند محل بازی و سرگرمی‌های دسته‌جمعی به همراه دوستان و خانواده هم باشد و به‌این‌ترتیب شرایط برای معاشرت‌های زیاد تیرماهی ها فراهم می‌شود.

دکوراسیون آشپرخانه

تیرماهی ها در دکوراسیون خانه از رنگ‌های گرم استفاده می‌کنند

متولدین ماه تیر به‌طورمعمول شور و اشتیاق زیادی دارند و سعی می‌کنند از لحظات زندگی لذت ببرند. ازاین‌رو در قسمت‌های مختلف خانه‌شان رنگ‌هایی را می‌بینید که گرمای درونی‌شان را به محیط منتقل می‌سازد. ضمن اینکه تیرماهی ها بسیار مهمان‌نواز هستند و با ترتیب دادن مهمانی‌های مختلف، دوستان صمیمی را به خانه گرم و راحتشان دعوت می‌کنند.