نمایشگاه تخصصی توانمندی و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد برپا شد

مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان ظهر امروز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شهردار، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد و همچنین جمعی از آتش‌نشانان برگزار شد.

وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان اظهار داشت: هفتم مهرماه به نام روز آتش‌نشان و ایمنی نام‌گذاری شده است و این روز بهانه‌ای است برای اینکه بدانیم چه کسانی برای حفظ امنیت و آرامش مردم خود را به آب‌وآتش می‌زنند.

وی افزود: تلاش نیروهای آتش‌نشانی باید دوچندان شود و با توجه به امکانات محدودی که در این سازمان وجود دارد ولی باید از هیچ‌گونه خدماتی فروگذار نکرد.

در این مراسم حکم درجه آتش پاد سوم حمید علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد به وی اعطا شد و همچنین از آتش‌نشانان بازنشسته و آتش‌نشانان نمونه این سازمان تقدیر شد.

در پایان مراسم نمایشگاه تخصصی توانمندی‌ها و تجهیزات اطفا حریق وامداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد افتتاح شد؛ این نمایشگاه دارای هشت غرفه است و تجهیزاتی که به ارزش یک میلیارد تومان خریداری‌شده از هفتم تا 12 مهر ماه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فوتبال جهان|کاندیداهای دریافت توپ طلای بهترین بازیکن زن جهان معرفی شدند
مشاهده