بوشهر|تندیس نخستین شهید پرستار صنعت نفت ایران در خارگ رونمایی می‌شود

سرهنگ دوم پاسدار سیروس حیاتی جایگاه و منزلت شهید و خانواده معظم شهدا را برشمرد و اظهار داشت: در مورد مقام شهید هر چه‌قدر سخن بگوییم باز کم است و در مورد جایگاه خانواده معظم شهدا هم که فرزندان عزیزشان را فدای راه اسلام و ایران ، نظام و انقلاب کردند سخن گفتن واقعاً سخت است چرا که زبان از بیان ارزش خدمت این عزیزان قاصر است.

وی، آرمان‌های شهدا را همان آرمان‌های اسلام  دانست و تاکید کرد: شهدا با هدف اقامه و تحکیم نماز و بنیان‌های فکری و فرهنگی و ارزشی اسلام، صراط مستقیم الهی را انتخاب کرده و پیمودند.

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به شهدا شود و لازم است به وصیت‌نامه ‌ای این عزیزان عمل کنیم زیرا در همه آن‌ها توصیه به حمایت از ولایت فقیه شده است.

سرهنگ دوم پاسدار سیروس حیاتی با اشاره به اینکه پرستاران در دوران بعد از جنگ نیز در تداوم دفاع همه جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان آمده است بیان کرد: پرستاران بیسجی ، حماسه‌ساز جنگ و آینده ساز فردا هستند وهدف از برگزاری یادواره نخستین شهید صنعت نفت توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی بالفعل و بالقوه است.

وی عنوان کرد: شایسته است پرستاران با تشکیل واحدها و هسته‌های مقاومت با معرفت و بصیرتی که نسبت به دشمنان اسلام دارند راه شهدا را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک از رونمایی تندیس نخستین شهید پرستار صنعت نفت ایران در خارگ خبرداد و تصریح کرد: تندیس شهید فریدون امیری  در محل بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ  حضور خانواده شهید و همرزمان این شهید والامقام رونمایی وتجلیل از خانواده شهید، خاطره‌گویی مادر شهید، شعرخوانی در وصف شهدا، مداحی بخش دیگری از این مراسم است.

رئیس صداوسیما: با دیپلماسی رسانه‌ای به دنبال شکست انحصار رسانه‌های نظام سلطه هستیم
مشاهده