علیرضا شوکتی‌راد ظهر امروز در جمع مدیرعامل و معاونان ستادی این شرکت با تبریک این موفقیت اظهار داشت: شرکت توزیع  نیروی برق خراسان جنوبی با توجه به اقدامات انجام شده و ارائه مستندات مربوطه در این ارزیابی با کسب 1000 امتیاز در شاخص‌های اختصاصی و 947 امتیاز در شاخص‌های عمومی موفق به اخذ این رتبه شد.

وی بیان کرد: جشنواره شهید رجایی به صورت سالیانه در سراسر کشور و به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستان برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی  شرکت توزیع  نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر تاثیرگذاری رهنمودهای مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطر نشان کرد: نتیجه  ارزیابی‌ها نشان  می‌ دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در این شرکت در حال اجراست.

شوکتی‌راد تصریح کرد: تحقق این امر و کسب این موفقیت ارزشمند و رتبه به دست آمده در سایه همراهی و توجه مدیریت و کارکنان سازمان صورت گرفته است.

وی از اهتمام تمامی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در ارائه خدمات صادقانه که سبب کسب رتبه اول در سطح تمامی دستگاه‌های اجرایی استان شده است قدردانی کرد.

کسب رتبه برتر در استقرار میز خدمت در شرکت برق خراسان جنوبی

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همچنین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر در زمینه استقرار میز خدمت معرف شده است.

شوکتی‌راد بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق  استان در راستای کسب رتبه برتر در زمینه استقرار میز خدمت تجلیل  و قدردانی کرد.

تورم تولیدکننده از ۲۲ درصد گذشت
مشاهده

وی  افزود: این قدردانی در راستای کسب رتبه برتر در استخراج نتایج حاصل از ارزیابی میز خدمت و گزارش مدیریت میز خدمت استانداری مبنی بر اظهار رضایت از عملکرد شرکت در ارتباط با میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی  صورت گرفته است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: علیرغم کمبود بودجه و نیروی انسانی، همه همکاران در این عرصه فعال شدند و توانستیم با توجه به بهره‌گیری از مشارکت و خرد جمعی کارهای وسیعی که بر عهده ما گذاشته شده را به بهترین نحو انجام دهیم.

شوکتی‌راد، افزایش بهره‌وری و کاهش بروکراسی اداری را از موارد مورد توجه در استقرار میز خدمت برشمرد و یادآورشد:  این روند باید منجر به کاهش فرایندهای اداری در زمینه دریافت خدمت در دستگاه‌ها باشد.

وی  بر استفاده از فناوری اطلاعات در استقرار میز خدمت تاکید کرد و افزود: با توجه به تغییر نسل، باید به بهترین شکل ممکن این مهم مورد استفاده قرار گیرد که در این شرکت به معنی واقعی کلمه مستقر شود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با قدردانی از همه همکاران شرکت، کسب این موفقیت را حاصل عملکرد مطلوب و موثر همکاران در ارائه شبانه روزی خدمات دانست و افزود: ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و حفظ کرامت مشترکان از اولویت‌های کاری این شرکت است.