حیدر ساجدی ظهر امروز در نشست بررسی تامین سوخت شناورهای سنتی تجاری و سفاری استان بوشهر اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر الحمدالله مشکل سوخت شناورهای سنتی تجاری و سفاری استان بوشهر حل شده و به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تدوین و تصویب آیین‌نامه دولت در زمینه نرخ سوخت شناورهای تجاری افزود:براساس آیین نامه دولت مقرر شد سوخت شناورهای تجاری و سفاری زیر 500 تن در آبهای داخلی براساس قیمت داخلی محاسبه شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر بیان کرد: در این راستا کارگروه ویژه‌ای با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی میزان مسیر و مسافت حرکت شناورها به‌طور میانگین70 به 30 یعنی 70 درصد در آبهای داخلی و 30 درصد در آبهای بین المللی تعیین کرده است که به زودی بر روی سامانه قرار می‌گیرد.

ساجدبا تاکید بر نصب ردیاب بر روی شناورها تصریح کرد: در آینده یکی از الزامات تحویل سوخت شناورها براساس سیستم ردیاب  است که این مهم در آیین نامه  هیئت دولت پیش بینی شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مکلف است در زمینه  نصب ردیاب بر روی شناورها اقدام و ان‌شالله لنج‌داران هم متعهد می‌شوند در نصب سیستم ردیاب همکاری کنند.

قیمت خرید دلار در بانک‎ها ۱۳۹۷/۰۸/۰۹|افزایش بیش از هزار تومانی نرخ‌ ارز
مشاهده