اربعین حسینی| ۱۰ کمیته ستاد اربعین در استان لرستان تشکل شد

حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در دومین جلسه ستاد اربعین استان که با حضور جمعی از اعضاء و کمیته های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: استان لرستان امسال با برگزاری اجلاس سراسری پیرغلامان زودتر به استقبال محرم و صفر رفت که این امر بازتابهای گسترده ای در راستای ترویج فرهنگ حسینی به ویژه شیوه عزاداری مردم لرستان داشته است.

وی با بیان اینکه موضوع راهپیمایی اربعین حسینی هم عبادی است و هم سیاسی عنوان کرد: این حرکت عظیم می تواند پاسخی به جنایات دشمنان نظام و اسلام باشد.

خجسته پور گفت: سال گذشته در بخشهای مختلف برای کمک به زوار اربعین حسینی تمام تلاش خود را بکار گرفته و امسال نیز براساس مجوزهای شرعی تلاش خود را برای کمک به موکبهای داخل و خارج کشور بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: 10کمیته در راستای خدمات دهی در بخشهای مختلف اربعین حسینی در استان تشکیل شده و تمام تلاش خود را در راستای خدمات دهی به زائران بکار گرفته شده است.

معاون سیاسی استاندار لرستان عنوان کرد: یک شماره حسابی توسط ستادعتبات عالیات برای جمع آوری نذورات مردمی از طریق صدا و سیما و رسانه های اعلام شده تا مردم بتوانند کمکهای خود را به این شماره واریز کنند. ستاد عتبات عالیات استان برنامه ای برای برخورد با موکبهای غیر مجاز و بدون مجوز داشته باشند.

وی اظهار داشت: بحث پیگیری تامین دارو و سوخت کامیونهای که به خارج کشور برای ارسال اقلام موکبهای اربعین می روند در اولویت قرارد ارد.

لیگ دسته اول فوتبال| اولین پیروزی خونه‌به‌خونه با نظرمحمدی و تساوی پرگل مس رفسنجان و استقلال جنوب
مشاهده