سرمایه گذاری در ملک یکی از جذاب ترین انواع سرمایه گذاری می‌باشد و البته باید با آگاهی کامل به سمت این قیبل پروژه‌ ها برویم تا بتوانیم علاوه بر کسب سود بسیار، میزان ریسک را کاهش دهیم. در این میان هستند پروژه‌ هایی که از محبوبیت بسیاری برخوردارند یکی از این پروژه‌ها، پروژه زاگرس است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل محبوبیت و رشد ساختمان‌ها در پروژه زاگرس بپردازیم. اگر شما هم علاقه مند به سرمایه‌ گذاری در این پروژه می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی پروژه زاگرس و جزئیات آن

پروژه زاگرس برای آن دسته از عزیزانی که نسبت به پروژه های منطقه ۲۲ دریاچه و چیتگر شناخت دارند، جذاب است. این پروژه در سال ۹۹ شروع به فعالیت نموده است و مانند سایر پروژه های خود نام رشته کوه البرز را برای خود انتخاب نموده است.
تعاونی ابنیه همت مسئولیت عملیاتی و اجرایی این پروژه را به عهده گرفته است و این پروژه جزء سومین پروژه آن در سال 99 است که در حال اجرا می باشد و دو پروژه بعدی آن به نام الوند و البرز می باشند که هر سه این پروژه از اعتبار خوبی برخوردار هستند. اگر به پیشینه پروژه های این تعاونی توجه نماییم متوجه میشویم که اولین نکته ای که در هنگام شروع پروژه های خود به آن توجه می نمایند، چشم انداز پروژه‌های خود است که بهترین چشم انداز را انتخاب می‌نماید. برای دریافت راهنمایی کامل در خصوص جزئیات این پروژه پیشنهاد می‌کنیم حتما با کارشناسان و مشاوران ما در خصوص پروژه زاگرس صحبت نمایید و اطلاعات کافی را در این خصوص دریافت نمایید. اما در ادامه به بررسی دلایل محبوبیت و رشد ساختمان ها در پروژه زاگرس می‌پردازیم.

معرفی پروژه زاگرس

معرفی پروژه زاگرس

دلایل افزایش محبوبیت پروژه زاگرس در میان سرمایه گذاران

عوامل زیادی هستند که باعث می‌شوند یک پروژه از همان ابتدا که شروع به فعالیت می نماید به محبوبیت بسیاری برسد. اگر بخواهیم این عوامل را دسته بندی نماییم، به صورت کلی شامل موارد زیر می باشند:

  • پیشینه تیم عملیاتی و مسئول پروژه
  • چشم انداز و جایگاه ساختمان‌های پروژه
  • نحوه نقل و انتقال پروژه زاگرس
  • امکانات پروژه زاگرس

پیشینه تیم عملیاتی و مسئول پروژه

اولین و مهم‌ترین نکته که هر سرمایه‌گذاری به آن توجه می نماید میزان اعتبار و خوشنامی صاحب پروژه است و تعاونی ابنیه همت به دلیل سابقه درخشانی که به خود اختصاص داده است، اعتبار کافی را در میان سرمایه گذاران به دست آورده است. پروژه های قبلی این تعاونی پروژه لکسون و پروژه فرزانگان است که با موفقیت اجرا شده اند و همچنین لازم به ذکر است که پروژه‌های دیگری نظیر پروژه الوند و پروژه البرز نیز در حال حاضر همانند پروژه زاگرس در مرحله اجرا هستند. به دلیل اعتبار و رزومه درخشانی که توانستند در میان سرمایه‌گذاران به دست آورند، می توان این اطمینان را به دست آورد که پروژه زاگرس نیز از اعتبار لازم برخوردار است و از این بابت جای نگرانی برای سرمایه گذاران وجود ندارد.

چشم انداز و جایگاه ساختمان های پروژه

دومین دلیل محبوبیت و رشد ساختمان‌ها در پروژه زاگرس، چشم انداز ایده آل و جذاب آن است. نورگیری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و تعاونی ابنیه همت به دلیل سابقه و تجربه ای که کسب نموده است این عامل را سرلوحه پروژه های خود قرار می دهد و سعی می کند بهترین جایگاه را برای نقشه های ساختمان های مسکونی خود انتخاب نماید. این مورد به قدری اهمیت دارد که باید قبل از اینکه اقدامی را انجام دهید آن را بررسی نمایید و از جایگاه و چشم انداز آن پرو‌ژه اطمینان حاصل کنید تا بتوانید به سود بیشری در سرمایه گذاری خود دست یابید.

نحوه نقل و انتقال پروژه

توجه به نحوه نقل و انتقال پروژه وقتی اهمیت پیدا می کند که شما از شرکت تعاونی مدنظر خود اطمینان لازم را به دست نیاورده باشید. این امر نیز در پروژه زاگرس به نحو احسن انجام می‌پذیرد. زیرا تعاونی ابنیه همت که مسئولیت اجرایی و عملیاتی زاگرس را به عهده دارد، توانسته است از اعتبار کافی در این خصوص بر خوردار باشد ولی با این حال حتما تمام جزئیات را قبل از صرف هر گونه هزینه ای بررسی نمایید تا با شرایط شما تطابق داشته باشد. لازم به ذکر است نقل و انتقال این پروژه به صورت امتیازی است و خرید امتیاز این پروژه  درخود دفتر تعاونی امکان پذیر است و کاملا به صورت قطعی به شخص سرمایه گذار انتقال می یابد.

نحوه نقل و انتقال پروژه زاگرس

نحوه نقل و انتقال پروژه زاگرس

امکانات پروژه زاگرس

و اما نکته دیگری که قابل بررسی است و در پروژه زاگرس نیز به آن توجه شده است امکانات پروژه زاگرس است که توجه به آنها خالی از لطف نیست زیرا شما اگر قصد سرمایه گذاری در این پروژه را داشته باشید، داشتن امکانات مناسب می تواند به دستیابی شما به سود بیشتر کمک نماید.
پروژه زاگرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای این که ارزش پروژه خود را نسبت به سایر پروژه ها بیشتر نماید به امکانات پروژه خود توجه نموده است و پروژه خود را با لابی زیبا و مجلل و پارکینگ مجزایی که به صورت جداگانه برای واحدهای تجاری و مسکونی طراحی کرده است، ارزشمند ‌تر نموده است. علاوه بر موارد ذکر شده برای این پروژه انباری مختص هر واحد و سالن اجتماعات نیز در نظر گرفته شده است.

در پایان

با توجه به عواملی که خدمتتان ذکر گردیده است فکر میکنیم به دلایل محبوبیت و رشد ساختمان ها در پروژه زاگرس پی برده باشید و بتوانید با توجه به این اطلاعات یک انتخاب عالی با خاطر اطمینان زیاد داشته باشید و می توانیم این نتیجه را بگیریم که پیشینه و رزومه ای که تعاونی ابنیه همت در حوزه صنعت ساختمان سازی از خود به جای گذاشته است به محبوبیت این پروژه افزوده است و بزرگترین دلیل برای سرمایه گذارانی که جذب این پروژه یم شوند همین است. ولی اگر فکر میکنید اطلاعات این مقاله برای اینکه شما بتوانید با اطمینان خاطر تصمیم به سرمایه گذاری در پروژه زاگرس نمایید، کافی نیست پیشنهاد می‌کنیم به شرکت دیار ۲۲ که مسئولیت سرمایه گذاری شما را به عهده میگیرد مراجعه نمایید و اطلاعات کافی را در خصوص پروژه زاگرس به دست بیاورید.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی بازدید-ایده در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.