دولت پاکستان در راستای عمل به وعده‌های پیش از انتخابات خود پروژه ساخت ۵ میلیون مسکن برای نیازمندان را کلید زد.

به نقل از اکسپرس نیوز، دولت پاکستان اعلام کرد: در راستای عمل به وعدههای پیش از انتخابات از 16 روز دیگر تمام خانوادههایی که خانه ندارند میتوانند در پروژه «خانه من» ثبت نام کرده و صاحب خانه شوند.

برای اجرای این پروژه بزرگ که در آن 5 میلیون خانواده پاکستانی صاحب خانه میشوند دولت پاکستان مجوزهای لازم را از طریق پارلمانهای دو ایالت پنجاب و خیبرپختونخوا اخذ کرده است.

گزارشها حاکی است موانع قانونی پیش روی اجرای این طرح برداشته شده و اینک افرادی که خانه ندارند میتوانند از تاریخهای مشخص شده در سایت مذکور ثبت نام کرده و صاحب خانه شوند.

گفتنی است فرمهای مربوط توسط سازمان ثبت احوال پاکستان با هویت اشخاص تطبیق داده میشود و سپس به ترتیب اولویت خانه‌هایی که ساخت آنها به پایان رسد تحویل مردم داده خواهد شد.

از سوی دیگر دولت پاکستان برای اجرای این پروژه بزرگ دو شهر جدید خواهد ساخت که تمام امکانات مورد نیاز زندگی در آنها فراهم میشود.

گفتنی است عمران خان پیش از انتخابات منشوری ارائه کرده و اعلام کرد: در صورتی که حزب تحریک انصاف در انتخابات پیروز شود عمل به این منشور را سرلوحه کار دولت قرار خواهیم داد.

پس از موفقیت تحریک انصاف در انتخابات پروژههای مختلفی در پاکستان آغاز شده است و عملیات ساخت 5 میلیون مسکن، کاشت 10 میلیارد درخت، و تبدیل کاخهای دولتی به موزه و دانشگاه جزو این وعدهها میباشد.

المعلم: ائتلاف آمریکایی با همه چیز به جز تروریسم جنگید/ بر همبستگی خود با ایران تاکید می‌کنیم
مشاهده