توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر به حالت عادی برگشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر با تاکید بر برخورد با متخلفان اقتصادی اظهار داشت: برای کنتزل قیمت کالا و اجناس به صورت مستمر بر بازار نظارت می‌شود و در این راستا گشت‌های مشترکی فعالیت می‌کنند.

سیدحسین حسینی محمدی افزود: برای  کنتزل و تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان با تعزیرات حکومتی افزایش یافته و اولویت با کالاهایی است که جزء کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم است.

وی از تشکیل پرونده ویژه متخلفان صنفی متخلف خبرداد و تاکید کرد: در برخورد با متخلفان صنفی و اقتصادی،  با تشکیل پرونده تخلف، سازمان تعزیرات حکومتی در اولویت به این تخلفات رسیدگی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگشت توزیع سیلندر گاز مایع خانگی به حالت عادی خبرداد و بیان کرد: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی به سبب  مشکلات کامیون‌داران ، مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری نیروی انتظامی و انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع استان بوشهر، نسبت به رفع این مشکل ظرف 48 ساعت اقدام کردند و شرایط توزیع را به حالت عادی مبدل  کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود:طبق آخرین گزارش رسیده از انجمن مربوطه تاکنون 350 تن گاز مایع معادل 15 کامیون وارد استان و مراکز توزیع شده و بیش از 15 کامیون دیگر از پالایشگاه‌های آبادان و ماهشهر بارگیری کرده‌اند که با این میزان شرایط به حالت عادی برگشته و کمبود کاملا برطرف شده است .

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج معرفی شد
مشاهده

بر اساس این گزارش نیاز سالانه استان بوشهر به انواع سیلندر گاز مایع خانگی بیش از 60 هزار تن است که عمدتا از دو پالایشگاه آبادان و ماهشهر تامین می‌شود.