محمدنیک ‌فطرت صبح امروز در همایش روز بسیج پیشکسوتان در سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن پس از دوران دفاع مقدس به‌دنبال جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی تلاش کرد تا انقلاب را به چهلمین سال خود نرساند ابراز داشت: امروز دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا افرادی که سبب پیروزی انقلاب شدند را به اعتراض علیه نظام ترغیب کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که هیچگاه با اهدافشان نمی‌رسند خاطرنشان کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح باید تلاش کنند تا در جامعه بصیرت‌افزایی و روشنگری کنند.

نیک فطرت سوءمدیریت در حوزه اقتصادی را عامل اصلی مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا در شش ماهه دوم امسال اعتراضات صنفی را در کشور ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت عنوان داشت: امروز دولت متاسفانه جامعه را رها کرده است و آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

نیک فطرت با بیان اینکه آمریکا متوجه شده است که با ارتش دریامحور خود توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با جنگ سایبری و شایعه‌پراکنی به انقلاب ضربه بزند.

وی با اعلام اینکه عربستان سعودی 4 هزار و 500 نفر را برای ایجاد جنگ سایبری و مجازی علیه ایران استخدام کرده است اظهار داشت: امروز روشنگری در جامعه بهتر راه مقابله با این اقدام دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن در تلاش است از فصل بازگشایی مدارس برای ترغیب جوانان علیه نظام استفاده کند افزود: دشمن در خیال خام خود تصور می‌کند که می‌تواند اوج اعتراضات مردم را به دهه فجر امسال برساند.

تهران|افزایش ۲۰ درصدی ویلاسازی‌های غیرمجاز در دماوند
مشاهده

نیک فطرت با انتقاد از عملکرد وزرای دولت و اعلام اینکه قشر آسیب‌پذیر جامعه تحت فشار هستند تصریح کرد: امروز شاهدیم که برخی وزرا مسئولیت اصلی خود را رها کرده و در بازدیدهای استانی لطیفه‌گویی می‌کنند.