قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: نظام سلطه سخت‌ترین توطئه‌ها را ضد مردم ایران اجرا کرده است

نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در همایش عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: در فرهنگ اسلام واژه 40 به معنای بلوغ و تکامل‌یافتگی است که آسیب‌شناسی، بررسی و تبیین دستاوردهای انقلاب از جمله اهداف بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی افزود: ویژگی سال 97 استثنایی و فراتر از روال معمول است. امسال مردم ایران در حال دفاع مقدس در برابر نظام سلطه با محوریت امریکا هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز یک جنگ هوشمندانه و ترکیبی ملت ایران را هدف قرار داده است و با اغتشاش و امنیتی کردن فضای کشور سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در مردم دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب به مفهوم حضور در میدان دفاع مقدس برای مقابله با نظام سلطه که مهمتر و والاتر از 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فعالیت 300 شبکه ماهواره‌ای بر علیه نظام و فضای مجازی تصریح کرد: این شبکه‌ها و فضای مجازی گسترده با هدف شبه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای عدم کارآمدی نظام دینی و انقلابی ایران فعالیت و هدفشان ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: تبیین حقایق، بصیرت‌افزایی، و مقایسه کشور با قبل از انقلاب و کشورهایی که در آنها انقلاب رخ داده از جمله اهداف از پیش‌تعیین شده این ستاد است تا مردم با آگاهی بیش از پیش در جشن 40 سالگی انقلاب شرکت کنند.

فوتبال جهان| برتری قاطعانه آلمان مقابل میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ / پیروزی تیم ملی انگلیس در بازی خداحافظی رونی
مشاهده

لطفی با بیان اینکه همدلی واقعی ملت و دولت باید اینجا خودش را نشان دهد، گفت: ستاد مرکزی با محوریت ائمه جمعه تشکیل شده است. پایگاه مردمی روحانیت است.