دکوراسیون خانه شهریورماهی ها چه شکلی است؟

زندگی با یک شهریوری بیشتر مواقع زیبا و لذت بخش است. این افراد ویژگی‌های شخصیتی جالبی دارند که سبب می‌شود در بین سایرین محبوبیت داشته باشند خانه‌شان زیبا و آرامش بخش به نظر برسد. شروع آخرین فصل تابستان بهانه خوبی است که با بعضی از ابعاد شخصیتی شهریوری ها بهتر آشنا شوید و خانه محبوبشان را بیشتر بشناسید.

شهریوری ها به دنبال بهترین دکوراسیون هستند

متولدین شهریور تا حدود زیادی کمال گرا هستند و نسبت به متولدین سایر ماه‌ها، این ویژگی در آنها برجسته‌تر است. به همین دلیل این ویژگی شخصیتی در خانه و دکوراسیون آنها هم خودنمایی می‌کند. به این شکل که دلشان می‌خواهد خانه‌شان از هر لحاظ بهترین باشد! خانه آنها همیشه مرتب و منظم است و به چیدمان و دکوراسیون خانه بسیار اهمیت می‌دهند. سعی می‌کنند عناصر دکوراسیونی زیبایی به خانه بیاورند و آنها را با دقت در جای مناسبی قرار دهند. حتی ممکن است به دنبال اشیا و لوازم خاص باشند که در سایر خانه‌ها کمتر دیده می‌شود. به هر حالمتولدین ماه شهریور در این زمینه بسیار دقیق و حساب شده عمل می کنند و همواره در تلاش هستند به خانه ایده آل و رؤیایی‌شان نزدیک‌تر شوند.

 

متولد شهریور آَشپزخانه بسیار تمیزی دارد

یکی از منظم‌ترین قسمت‌های خانه یک شهریوری آشپزخانه‌اش است. زن متولد شهریور در هر شرایطی آشپزخانه را تمیز و مرتب نگه می‌دارد و همه وسایل را سر جایش قرار می‌دهد. به‌طورکلی متولدین ماه شهریور اعتقاد دارند که هر چیزی باید سر جای خودش باشد و این قانون زندگی‌شان را همیشه رعایت می‌کنند. به این ترتیب نظم کاملی درسرتاسر زندگی شهریورهای حکمفرماست و اگر به هر دلیلی این نظم و ترتیب مختل شود، مشکلات و نگرانی‌هایی به سراغشان می‌آید.

متولدین شهریور از اسباب کوچک استقبال می‌کنند

هنگام خرید و انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون خانه، کمتر می‌بینید که یک شهریوری مبل‌های بزرگی را به خانه بیاورد؛ چرا که یک شهریوری از اسباب و وسایل بزرگ و جاگیر خوشش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد در خانه‌اش فضای خالی کافی وجود داشته باشد. علاوه بر این متولدین شهریور معمولاً در بین وسایل چوبی میز تحریر کوچک و راحتی را هم برای خودشان در نظر می‌گیرند که بزرگ و جاگیر نباشد و درعین حال بتوانند برای مطالعه، انجام کارهای شخصی و همین‌طور تفکرات عمیق از آن استفاده کنند.

مدل آرایش صورت چاق
مشاهده

شهریوری ها در دکوراسیون خانه از چه رنگ‌هایی بیشتر استفاده می‌کنند؟

سفید، طوسی و سبز از رنگ‌هایی هستند که در دکوراسیون خانه شهریوری ها پیدا می‌شوند. این رنگ‌های سرد و خنثی در کنار چند رنگ گرم فضای خانه متولدین ماه شهریور را بسیار زیبا و لذت بخش نشان می‌دهد. علاوه بر این متولدین این ماه از داشتن گل ها و گیاهان زیبا هم استقبال می‌کنند و گاهی می‌بینید که گل های با نشاط و تازه‌ای را به خانه می‌آورند و بی‌هیچ مناسبتی داخل گلدان می‌چینند. به این ترتیب خانه متولدین شهریور شاداب و سرزنده می‌شوند و زندگی در چنین خانه‌ای برای همه افراد خانواده جذاب و رضایت‌بخش است.

خانه متولدین شهریور هرگز گرد و غبار ندارد

متولدین ماه شهریور از آن دسته افرادی هستند که سالی چند بار خانه تکانی می‌کنند و به گردگیری خانه و نظافت بسیار اهمیت می‌دهند. فرقی نمی‌کند که خانه‌شان کوچک باشد یا بزرگ، آپارتمان نقلی باشد یا یک ویلای چند طبقه، به هر حال برنامه هفتگی منظمی برای نظافت و تمیزی این خانه برقرار است.