آیت الله محسن حیدری  اظهار داشت: مردم اندیمشک بیش از گذشته به ولایت فقیه و آموزه‌های آن برای تقویت انقلاب و کشور توجه کرده‌اند و همین موضوع، افتخارات و حماسه‌های آنان را بیش از گذشته، برجسته می‌کند.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، افزود: شش مهر وچهارم آذر ، دو رویداد برجسته و حماسه ماندگار مردم اندیمشک در دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و لشکر کشی دشمن به خاک کشور، هستند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم اندیمشک با توجه به همین رویدادها و روحیه ولایت مداری خود در عرصه دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) درخشیده و حماسه‌های پر افتخار و متعددی از خود در این مسیر، ثبت کردند.

وی خاطر نشان کرد: همین روحیه و منطق، باعث عقب نشینی دشمن در هشت سال دفاع مقدس و شکست تکفیری‌ها از رزمندگان اسلام شده است و عزت برون مرزی و اقتدار ملی را بیش از گذشته توسعه و روحیه شهادت و مقاومت را در ایران اسلامی و جهان، گسترش داده است.

آیت الله حیدری ادامه داد: امروز و به برکت شش مهر و چهارم آذر و حماسه‌های مردم اندیمشک و استان خوزستان و شهرها و استان‌های مختلف ایران اسلامی است که، دشمن امکان تحقق برنامه‌های خود و تضعیف کشور و انقلاب را ندارد.

وی گفت: حماسه شش مهر و مقاومت مردم اندیمشک در جسر نادری بیانگر استمرار مسیر مردم اندیمشک و استان خوزستان در دفاع از ولایت فقیه است و توجه به این حماسه‌ها بیش از گذشته مقاومت و رشادت‌های این مردم و رزمندگان اسلام را در مبارزه حق علیه باطل ، نمایان می‌سازد.

بوشهر| مهدی تارتار: در ضربات آخر بدشانس و کم دقت بودیم/ مشکل تیم من هستم!
مشاهده

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به همین جهت ما نیز باید در مسیر توسعه ارزش‌ها و معرفی دستاوردهای انقلاب و تبیین پیام اهل بیت(ع) در کشور تلاش و با جدیت و برنامه ریزی به دنبال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه باشیم.