با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک و شهرهای شمالی استان خوزستان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا، آئین پاسداشت حماسه شش مهر در محل جسر نادری و با برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در این مراسم دفاع مقدس را یک نبرد نظامی و سند افتخار کشور دانست و اظهار داشت: امروز نیز برای دفاع از کشور و انقلاب باید لباس رزم بپوشیم آن هم نه برای نبرد و حضور نظامی، برای یک جنگ اقتصادی.

وی با بیان این که دشمن از طریق مشکلات اقتصادی به دنبال فشار و آسیب به مردم و کشور است، افزود: همه ما برای پاسداشت راه و منطق شهدا باید با اتحاد و انسجام در مسیر ولایت فقیه قدم گذاشته و همانند هشت سال دفاع مقدس از این آزمون الهی نیز با موفقیت خارج شویم.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به این که در حمله اخیر دشمنان به مردم خوزستان و اهواز نظامیان و نیروهای مسلح کشور خود را سد و سپر مردم و در راه نجات شهروندان جان فشانی کردند، گفت: تا زمانی که این روحیه نزد مردم ما است، سخن ما در حوزه سیاست خارجی همان گفته رهبر معظم انقلاب است و ما نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌شود.

وی با بیان این که نیروهای مسلح ایران اسلامی راه شهادت را درک و آماده جانبازی هستند، عنوان کرد: به برکت خون شهدا و اقتدار داخلی و برون مرزی ایران اسلامی هیچ کس امکان و ظرفیت ایستادگی در برابر این مردم و دولت را ندارد و هر تحرکی با شکستی تلخ، مواجه می‌شود.

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل معرفی شد
مشاهده

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نوری ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت خود است و به برکت انقلاب، ایران اسلامی چهلمین سال ایستادگی و پیروزی خود در برابر استکبار را جشن می‌گیرد و در عرصه برون مرزی نیز ایران اسلامی، مدافع و حامی مسلمانان سرتاسر جهان است.

امام جمعه اندیمشک گفت: ایران اسلامی و این مردم مبارزه با نظام سلطه را به عنوان یک اصل تعیین و در این مسیر بیش از گذشته به راه و منطق شهدای هشت سال دفاع مقدس توجه و تاکید و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و مدافع انقلاب و اسلام هستند.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و حماسه شش مهر این شهرستان، خاطر نشان کرد: مبارزه با نظام سلطه و مستکبران جهان، سرمایه و میراث انقلاب اسلامی است و به برکت خون شهدا، ایران امروز مقتدرتر از گذشته در برابر دشمنان خود، ایستاده است.