مسعود ابراهیم‌زاده پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. برای برد به زمین آمده بودیم اما اتفاقاتی افتاد که اسمش را بدشانسی می‌گذارم که قطعاً رفع می‌شود.

وی افزود: باید این مسابقه را با اختلاف 2 تا 3 گل می‌بردیم، اما تساوی در حالی که با 2 گل از حریف عقب بودیم نتیجه بدی نیست.

ابراهیم‌زاده درباره داوری و اخراجش در این دیدار گفت: نمی‌دانم درباره داوری چه بگویم و اصلاً نفهمیدم چرا اخراج شدم. در صحنه کارت زرد اول، فکر نمی‌کنم حرکت من خطا باشد. من توپ را از بازیکن حریف گرفتم و کمک داور هم پرچم نزد. داور گفت خودم خطا گرفتم و به من کارت زرد داد که البته چیزی نگفتم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در صحنه دوم که منجر به اخراجم شد، ماریون سیلوا خطا کرد و اگر فیلم را ببینید من به او اعتراض کردم و داشتیم با هم بحث می‌کردیم و بر سر یکدیگر فریاد می‌زدیم و اصلاً کاری به داوران نداشتم. من توپ را جلوی ماریون به زمین کوبیدم ولی کمک داور از آن سمت آمد و به داور گفت ابراهیم‌زاده به تصمیم داوری اعتراض کرده و باید کارت زرد دوم را بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بین او و هم‌تیمی خارجی‌اش در ذوب‌آهن حرف ناشایستی رد و بدل شده است، اظهار داشت: اصلاً. ماریون نه انگلیسی بلد است نه فارسی. فقط می‌گفتم چرا خطا کردی و خطا نکن و توپ را هم جلوی پای او به زمین زدم. از ابتدای بازی به داور اعتراض نکردم.

فوتبال جهان|پیشنهاد یک تیم روسی به خولن لوپتگی
مشاهده

ابراهیم‌زاده درباره اعتراضش پس از اخراج اضافه کرد: تعجب کردم که چرا کارت قرمز گرفته‌ام. اگر توپ را جلوی پای داور به زمین کوبیده بودم حق داشت اخراجم کند، اما این کار را نکرده بودم. در دقیقه 80 یا 82 محمدرضا حسینی توپ را جلوی داور به زمین کوبید اما داور فقط به او تذکر داد، اما من که همین حرکت را کردم اخراج شدم. به هر حال، این بازی تمام شد.