با شروع هر سال جدید سیل عظیمی از تغییرات دنیای مد و لباس را در برمی‌گیرد. رنگ سال مشخص می‌شود، نوع لباس‌هایی که قرار است بیشتر ببینیم معلوم می‌شود و حتی مدل آرایش هم معلوم خواهد شد.
پس از مصاحبه با برندها و مؤسسات زیبایی چندین نکته در مورد اصول زیبایی و پیرایش صورت و موها در سال 2018 بسیار برجسته و قابل‌توجه بود که در متن مقاله به آن‌ها اشاره می‌شود. البته قرار نیست از تمامشان استفاده کنید؛ بلکه کافی است ببینید کدام برای شما مناسب‌تر است.

1. اصول زیبایی پوست

  • خداحافظی با کرم پودر

بسیاری از متخصصین زیبایی و افراد مشهور بر این باور هستند که در سال جدید استفاده از انواع پوشاننده‌های پوست مانند کرم پودر، پنکک، موس و غیره بسیار کاهش خواهد یافت و زیبایی پوست طبیعی افراد مورد توجه قرار خواهد گرفت. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود هزینه‌هایی را که صرف خرید وسایل آرایشی می‌کنید، در جهت درمان و تقویت پوست طبیعی خودتان صرف کنید.

  • محصولات چندکاره مراقبت از پوست

مراقبت از پوست و توجه به نیازهای متفاوت آن ازجمله تنظیم چربی، نگه‌داشتن رطوبت، آب‌رسانی، رفع چروک و غیره. نیازمند استفاده از محصولات متفاوت و صرف زمان زیادی است. محصولات مراقبت از پوست با چندین تأثیر متفاوت در قالب یک کرم می‌تواند جایگزین مناسبی برای استفاده از چندین کرم گوناگون در سال جدید باشد؛ بنابراین هزینه‌تان را صرف خرید محصولات چندکاره کنید.

  • روغن‌های پوست و مو

روغن مورینگا یکی از روغن‌های مفید برای رفع خشکی پوست و مو است. این محصول به‌زودی جایگزین روغن آرگان و نارگیل شده و تأثیر بی‌نظیر خود را در مراقبت از پوست و مو عیان می‌سازد؛ بنابراین خودتان را با اسمش آشنا کنید: مورینگا!

2. اصول پیرایش موها

هرچند که در سال جدید استفاده از ابزارهای آرایشی چهره رو به افول است اما در رابطه با موها این روند متفاوت است.

  • استفاده از وسایل تزیینی در آرایش موها
مدل کفش های بارداری؛ چی بپوشیم بهتر است؟
مشاهده

استفاده از انواع گیره، تل، گل سر و کش‌های رنگارنگ یک‌ راهکار بسیار سریع برای حالت بخشی به موها است؛ حتی اگر موهایی بسیار کوتاه و یا زمانی خیلی کم برای فرم دهی به موها در اختیاردارید این وسایل می‌توانند به‌طور کامل حالت موهای شما را تغییر دهند و به زیبایی‌تان اضافه کنند.

  • رنگ موهای روشن

امسال نیز استفاده از رنگ موهای روشن باریشه‌های تیره بسیار متداول است. رنگ‌های کاهی، بلوند، طلایی و مشابه این‌ها در کنار ریشه‌های تیره (قهوه‌ای، مشکی و غیره) می‌تواند نمایی گیرا به چهره شما ببخشد. همچنین مش‌های سه‌بعدی و خلاقانه امسال جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد خواهند داشت.

3. اصول آرایش صورت

  • شجاع و دلیر باشید

برخلاف سال گذشته که آرایش‌های مات و گریم‌های متعادل‌سازی بسیار متداول بود، امسال استفاده از رنگ‌های متالیک، براق و درخشان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مدل آرایش چهره شما را پرانرژی‌تر از همیشه و شجاع‌تر نشان می‌دهد.

  • استفاده از رژ گونه

متخصصین آرایش بر این باور هستند که در آرایش‌های جدید رژ گونه‌های متالیک و براق نقش بیشتری در آرایش چهره خواهد داشت؛ علاوه بر این استفاده از رژ گونه و شباهت آن به سایه چشم روش جدیدی از آرایش را ایجاد خواهد کرد.

  •  رژهای براق

استفاده از رژلب‌های براق و درخشان نیز در سال جدید بسیار مورد توجه قرارگرفته است.

جراحی‌های زیبایی سال 2018

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امسال هم مانند سال 2016 و 2017 عمل‌های جراحی بینی نیز یکی از متداول‌ترین جراحی‌های سال خواهد بود.

تندرستی و سلامت در سال 2018

با توجه به افزایش روزمره درگیری‌های ذهنی و مشغله‌های بانوان به نظر می‌رسد در سال جدید سیل عظیمی از افراد به ورزش‌های تک‌نفره و مبنی بر فرد روی ‌آورند. این بدان معناست که اکثر افراد از برنامه‌های سلامت و ورزشی تلفن همراهشان استفاده نموده؛ همچنین از رژیم‌های غذایی این برنامه‌ها پیروی خواهند کرد. علاوه بر آن استفاده از ورزش‌های پرورش ذهن و روح مانند مدیتیشن بسیار رواج خواهد یافت.

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر
مشاهده