پوسته‌های گلکسی اس 6 را در پرچم‌داران قبلی سامسونگ تجربه کنید

گلکسی اس 6 سامسونگ در بخش طراحی سخت‌افزاری قدمی رو به جلو برای سامسونگ به حساب می‌آید. اما آیا در بخش نرم‌افزاری این دستگاه می‌تواند همراه با تاچ ویز همیشگی حرفی برای گفتن داشته باشد؟ در آزمایش‌های انجام شده، مشخص شده که سامسونگ رابط تاچ ویز را سبک کرده و ظرافت‌هایی نیز به ظاهر آن اضافه کرده است.

تاکنون این رابط کاربری و پوسته استفاده شده برای آن مختص به گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ بوده است، اما به تازگی راه‌های غیر رسمی برای امتحان این پوسته جدید بر روی گلکسی نوت 4، گلکسی اس 4 و گلکسی اس 5 همراه با اندروید آبنبات چوبی پیدا شده است. اما دریافت و استفاده از این پوسته به این شرط است که دستگاه شما روت شده باشد.

شروع به کار و استفاده از پوسته‌های جدید آسان است. در ابتدا باید “Lollipop theme enabler” را دانلود کنید، از همان‌جا چند مورد را به درون مسیر System/app و System/etc انتقال دهید. چند خط کد را درون system/etc/floating-feature.xml تغییر دهید و دستگاه خود را ری‌استارت کنید. اگر بتوانید تمام اینکار‌ها را به درستی انجام دهید، اکنون به پوسته‌های جدید سامسونگ دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید شیوه کار دقیق دستیابی به پوسته‌ها را بدانید به انجمن توسعه دهندگان XDA مراجعه کنید.

در پوسته جدید تاچ‌ویز می‌توان منوی اعلانیه‌ها را که از بالا به پایین باز می‌شود اصلاح کرد، ظاهر اپلیکیشن‌های اصلی شبیه به شماره‌گیر، پیام‌رسان، تقویم، تنظیمات دستگاه و حتی فونت‌ها را تغییر داد.

سنگ های مریخ مانند اسفنج، آب را به خود جذب کرده‌اند
مشاهده