وان ام 9 پلاس به این زودی ها معرفی نمی شود

بسیاری امیدوار بودند جیسون مکنزی، رئیس بخش آمریکای اچ‌تی‌سی، همین روزها در مراسم مخصوص مربوط به این شرکت تایوانی، دست به رونمایی نسخه وان ام 9 پلاس بزند، اما این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

البته رونمایی نشدن از وان M9 پلاس در این مراسم به این معنی نیست که هیچگاه این گوشی هوشمند را نخواهیم دید. مکنزی در مراسم اخیر اعلام کرده که ممکن است در آینده و در قالب مراسمی دیگر، گوشی هوشمندی نیز از طرف این کمپانی معرفی شود. این مدل که مکنزی به آن اشاره دارد، به احتمال فراوان نسخه گوگل پلی وان ام 9 نخواهد بود چرا که اچ‌تی‌سی پیش از این اعلام کرده بود که پرچم‌دار خود را با نسخه اندروید خالص معرفی نخواهد کرد.

اما در مراسم اچ‌تی‌سی که در سیاتل برگزار شد، مکنزی از فرصت استفاده کرد و دقایقی مشغول به ترسیم راه آینده کمپانی تایوانی شد. وی از تعبیه شیار کارت حافظه‌های میکرو SD در گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی سخن به میان آورد و مستقیم سامسونگ و گلکسی اس 6‌ها را هدف خود قرار داد. همانطور که اطلاع دارید، سامسونگ در گلکسی S6 و گلکسی اس 6 اج امکان افزایش مقدار حافظه ذخیره سازی از طریق کارت‌های microSD را حذف کرده است.

مکنزی همچنین یادآوری کرد که سامسونگ در مدل‌های جدید پرچم‌دار خود از ظرفیت باتری کاسته اما ظرفیت باتری وان M9 نسبت به وان M8 نزدیک به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. وی گفته که بسیاری از دارندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی به دیدن اسناد و محتوای سرگرمی علاقه زیادی دارند و این مورد باتری زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

چرا سرد کردن پاد ماده کار سختی است؟
مشاهده

جیسون مکنزی در این مراسم تمام سعی خود را کرده تا تمایز اچ‌تی‌سی از سامسونگ را برجسته کند و بگوید که کمپانی تایوانی مسیر متفاوتی را نسبت به کمپانی کره‌ای برگزیده است.