نسل دوم گلکسی A7 با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تاییدیه FCC گرفت

گوشی‌های سری A با استقبال خوبی از سوی کاربران رو به‌رو شدند، بر این اساس سامسونگ درصدد است که نسل بعدی این گوشی‌ها را نیز روانه بازار کند. بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی گوشی‌ A7 جدید منتشر شده ظاهرا از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از عمر بیشتری نسبت به نسل قبل برخوردار است.

به تازگی اطلاعات و تصاویری از نسل دوم گلکسی A7 درز کرده و نتایج بنچمارک آن منتشر شده است. نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ پس از دریافت مجوز TENAA چین و Bluetooth SIG هم‌اکنون موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده است.

بر اساس تاییدیه کمیسیون مخابرات فدرال آمریکا (FCC)، گلکسی A7 2016 با باتری ۳۳۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که نسبت به نسل قبل با باتری ۲۶۰۰ میلی‌آم‍پر ساعت، سایز بزرگ‌تری خواهد داشت. بنابراین گوشی جدید سامسونگ عمر باتری بیشتری خواهد داشت.

بر اساس تاییدیه FCC، گوشی گلکسی A7 جدید ۱۵۱.۸ میلی‌متر طول و ۷۴.۵ میلی‌متر عرض خواهد داشت که نسبت به نسل قبل باریک‌تر است. این گوشی همچنین از سرویس‌ شبکه‌‌ی نسل چهارم 4G، بلوتوث، وای‌فای و GPS پشتیبانی می‌کند.

در حالی که مدارک FCC حاوی اطلاعات بیشتری درباره‌ی گلکسی A7 سامسونگ نیست، TENAA از چند روز پیش تصاویر کاملی از این گوشی منتشر کرده که بر اساس آن گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن 1080p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین خود عکس (سلفی) ۵ مگاپیکسلی و سه گیگابایت رم است.

پردازنده‌ای که برای گوشی گلکسی A7 در نظر گرفته شده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتزی است و از نسخه 5.1 Lollipop سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

موبایل جدید خانواده Galaxy سامسونگ، رونمایی می شود - Galaxy Pro
مشاهده

هنوز اطلاعات رسمی در‌باره‌ی این گوشی منتشر نشده و باید منتظر اخبار دیگری درباره‌ی این گوشی از سوی منابع معتبر باشیم.