بهار فصل عوض شدن است. همه چیز، از منظره بیرون پنجره گرفته تا منظره داخل آینه‌ای که رو‌به‌روی آن ایستاده‌ایم، قابلیت تغییر کردن دارد. اگر دنبال ایده‌هایی برای رنگ مو بهاره هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی بیندازید به رنگ مو سال 97 که مخصوص بهار در نظر گرفته‌شده است. در این مقاله 11 مورد از جدیدترین رنگ موهای بهار امسال را به شما معرفی می‌کنیم.

1. ریشه‌هایی که بلوند نیست

استفاده از طیف‌های مختلف بلوند، از روشن گرفته تا تیره، امسال هم برای انتخاب رنگ مو مناسب است. با این تفاوت که ریشه‌های شما باید کاملاً تیره باشد. طوری که تفاوت صفر تا صد از ریشه تا ساقه دیده شود. به همین دلیل امسال هم بالیاژ (Balayage) طرفداران زیادی در آرایشگاه‌ها خواهد داشت.

2. رنگین کمانی از پاستلی‌ها

سال گذشته، رنگ مو رنگین کمانی دل خیلی‌ها را برد. امسال هم رنگ مو رنگین کمانی همچنان حضور خواهد داشت با این تفاوت که احتمالاً به‌جای چندین رنگ، شاهد تنها یک رنگ از مجموعه رنگ‌های پاستلی خواهیم بود و آن یک رنگ هم ممکن است کم‌رنگ باشد! برای مثال استفاده از رنگ مو صورتی خیلی کم‌رنگ احتمالاً در بهار امسال دیده می‌شود. رنگ‌هایی مثل صورتی به چهره انرژی بیشتری می‌دهند، در‌حالی‌که آبی ممکن است این وضعیت را نداشته باشد.

 

3. قهوه‌ای با رگه‌های گرم

یکی از گزینه‌های سال قبل، تناژهای مختلف مشکی بود؛ اما رنگ مو سال 97 بیشتر به سمت قهوه‌ای می‌رود؛ آن هم یک قهوه‌ای کاملاً طبیعی با رگه‌هایی از تناژهای گرم. درخشان بودن این رنگ از دیگر گزینه‌هایی است که باید به آن دقت داشته باشید.

ویژگی لباس های تابستانه
مشاهده

4. طلایی و قرمز

یکی از موارد جالب رنگ مو سال 97، طلایی است که در آن رگه‌هایی از قرمزی دیده می‌شود. جالب است که در گذشته اگر در رنگ مو اثری از قرمزی وجود داشت، صدای همه درمی‌آمد؛ اما امسال این اتفاق برای خودش یک مد پرطرفدار شده است. می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید برایتان هایلایت‌هایی دربیاورد که کمی به قرمزی می‌زنند.

 

5. پلاتینه‌های روشن

پلاتینه کردن هم یکی دیگر از موارد موردعلاقه آرایشگران به‌عنوان رنگ مو سال 97 است که برای بهار در نظر گرفته‌اند. با این تفاوت که سال گذشته پلاتینه‌ها رگه‌هایی از خاکستری داشتند؛ ولی امسال به سفید و نقره‌ای نزدیک‌تر هستند.

6. قهوه‌ای بلوند

بلوند قهوه‌ای در بهار امسال به‌عنوان یک رنگ پرطرفدار دیده خواهد شد. رگه‌های طلایی، فندقی، بلوند تیره و قهوه‌ای تیره، همگی با هم ترکیب می‌شوند تا رنگ موهای زیبایی را برای خانم‌ها بسازند. اگر همین الان هم موی بلوند دارید برای رسیدن به قهوه‌ای بلوند از آرایشگرتان بخواهید در موهایتان لولایت‌های گرم و کمی تیره دربیاورد.

7. فندقی با رگه‌های قرمز

یکی از موارد رنگ مو سال 97 که به رنگ پوست اغلب ایرانی‌ها می‌آید، فندقی خیلی تیره است که در آن رگه‌هایی از قرمز هم دیده می‌شود. این رنگ چهره‌هایی را که کمی به زردی می‌زنند، جذاب‌تر نشان می‌دهد.

8. عسلی طلایی

ترکیب رنگ‌های مختلف عسلی هم به‌عنوان رنگ مو سال 97 دیده می‌شوند که پرطرفدارترین آن عسلی_طلایی است. می‌توانید ریشه‌ها را به عسلی نزدیک کنید و هر چه به سمت ساقه می‌رسید به طلایی نزدیک‌تر شوید.

9. قهوه‌ای با هایلایت مسی

اگر دوست ندارید خیلی از موهای مشکی خودتان فاصله بگیرید، می‌توانید یک رنگ موی قهوه‌ای نسبتاً تیره تهیه کنید و بعد هایلایت‌های مسی را به موهایتان اضافه کنید. این ترکیب علاوه بر طبیعی بودن، جذابیت زیادی به چهره اضافه می‌کند.

با خیال راحت کتانی سفید بپوشید
مشاهده

10. قهوه‌ای کاراملی

استفاده از رنگ موی قهوه‌ای از ریشه تا اواسط قد مو و اضافه کردن رنگ کاراملی به ادامه مو تا پایین ساقه‌ها، یکی دیگر از کارهایی است که طرفداران رنگ موهای طبیعی در بهار امسال سراغ آن می‌روند.

11. قهوه‌ای کاملاً تیره

اگر رنگ پوستتان کمی تیره است و رنگ چشم‌هایتان روشن، می‌توانید با خیال راحت سراغ قهوه‌ای خیلی تیره بروید و از نتیجه‌ای که به دست می‌آورید لذت ببرید.