نسخه جهانی فبلت گلکسی A9 پرو تاییدیه وایفای را دریافت کرد

حدود دو ماه پیش، کمپانی سامسونگ، فبلت گلکسی A9 پرو را در چین عرضه کرد. بر اساس آخرین اخبار، این فبلت به زودی به صورت جهانی نیز عرضه می‌شود.

در اواخر ماه مارچ (فروردین ۱۳۹۵) سامسونگ، فبلت گلکسی A9 پرو را معرفی کرد. این فبلت ۶ اینچی با ۴ گیگا‌بایت رم، اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، مشخصاتی در حد یک پرچمدار داشت. موسسه WFA به تازگی گوشی مدل SM-A910F را تأیید کرده است که به نظر می‌رسد نسخه جهانی گوشی گلکسی A9 پرو با شماره مدل SM-A9100 باشد.

galaxy A9 Pro

فبلت گلکسی A9 پرو از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می‌برد که برای استفاده روزمره، هیچ کمبود و مشکلی نخواهد داشت. این پردازنده به قدرت کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ نیست اما ویژگی‌های این فبلت تنها مربوط به بخش پردازشی نمی‌شود. صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی این گوشی بزرگ‌تر از گلکسی نوت ۵ است. البته رزولوشن این صفحه نمایش پایین‌تر است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی نیز از اکثر باتری‌های موجود در بازار حجم بیشتری دارد. دوربین اصلی این فبلت، ۱۶ مگا‌پیکسلی است و حافظه داخلی ۳۲ گیگا‌‌بایتی آن نیز، با کارت‌های میکرو اس‌دی، قابل ارتقا است.

galaxy A9 Pro

این فبلت حدود دو ماه پیش در چین عرضه شد و به زودی در خارج از آسیا نیز عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات بدست آمده، عرضه این فبلت در دو نمونه تک سیم کارت و دو سیم کارت، به زودی انجام می‌شود اما هنوز مشخص نیست که به چه بازار‌هایی وارد خواهد شد. همچنین در حالی که  نسخه چین این فبلت از اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده می‌کند، این احتمال وجود دارد که نسخه جهانی با پردازنده‌های اکسینوس ساخت سامسونگ، وارد بازار شوند.

این ماه چشم از آسمان بر ندارید
مشاهده

برخی فروشندگان در لهستان، شروع به پیش فروش این فبلت کرده‌اند، بنابراین ممکن است که گلکسی A9 پرو به زودی در اروپا عرضه شود. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این فبلت، در دسترس نیست.

نظر شما در رابطه با این فبلت چیست؟ آیا شما نیز برای خرید گلکسی A9 پرو، وسوسه شده‌اید؟ مشخصات کلی این فبلت را می‌پسندید؟