بیش از یک میلیون کاربر هنوز از گلکسی نوت 7 استفاده می‌کنند

با وجود اینکه سامسونگ اقدام به جمع‌آوری گلکسی نوت 7 کرده است، ظاهرا کاربران زیادی هنوز از این گوشی استفاده می‌کنند و این دستگاه‌ها را بازنگردانده‌اند.

به رقم اینکه سامسونگ به دستور CPSC فراخوان دومی را برای جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت 7 اعلام کرده است، گویا هنوز بیش از یک میلیون کاربر در دنیا از گوشی گلکسی نوت 7 استفاده می‌کنند.

همانطور که می‌دانید پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گوشی‌های تعویض‌شده در فراخوان اول نیز با مشکلات حرارتی مواجه شده‌اند سامسونگ فراخوانی را منتشر کرده و می‌خواهد تمام گوشی‌های گلکسی نوت 7 را جمع‌آوری کند.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای Korea JoongAng Daily کاربران علاقه‌ای به تعویض گلکسی نوت 7 ندارند، زیرا نمی‌توانند محصولی مشابه آن پیدا کنند و همچنین مایل به استفاده از گوشی یا فبلت دیگری نیز نیستند.

این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌هایی نیز شده است زیرا سامسونگ اعلام کرده که ساخت گلکسی نوت 7 متوقف شده و از کاربران خواسته برای حفظ سلامتی خود گلکسی نوت 7 خریداری شده را بازگردانند.

اگر یکی از دارندگان گلکسی نوت 7 هستید بهتر است که گوشی خود را تا قبل از ۱۱ دی (۳۱ دسامبر) به نمایندگی‌ها و مراکز فروش سامسونگ بازگردانید و بتوانید از مزایایی که کمپانی کره‌ای برای کاربران در نظر گرفته است استفاده کنید.

بروز آلزایمر در بین زنان و مردان متفاوت است
مشاهده