ثریا اولین گوشی با قابلیت انتخاب شبکه ماهواره‌ای و جی اس ام را معرفی کرد

ثریا از معدود کمپانی‌هایی است که به طور ویژه روی گوشی‌های ماهواره‌ای کار می‌کند. این شرکت به تازگی اولین گوشی دو سیم کارت دنیا با قابلیت انتخاب شبکه ماهواره‌ای , جی‌اس‌ام را معرفی کرده است.

شاید تاکنون نام گوشی‌های ماهواره‌ای که همه جای دنیا کار می‌کنند، به گوش شما خورده باشد. ثریا از معدود کمپانی‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

بی‌شک وقتی از گوشی‌های ماهواره‌ای صحبت می‌کنیم، خبری از طراحی‌های پر زرق‌وبرق و امکانات عجیب‌وغریب امروزی نیست و تنها یک هدف دنبال می‌شود: برقراری ارتباط!

اما این بار ثریا تصمیم گرفته است کمی قواعد بازی را تغییر دهد و اولین گوشی دو سیم کارت با قابلیت سوئیچ میان شبکه‌ی جی‌اس‌ام و شبکه‌ی ماهواره‌ای را معرفی کند.

گوشی جدید ثریا که با نام XT-PRO DUAL شناخته می‌شود دارای یک شیار سیم کارت برای ارتباط ماهواره‌ای و یک شیار سیم کارت دیگر برای پشتیبانی از شبکه‌ی جی‌اس‌ام است. این گوشی به قابلیتی با نام Always On مجهز شده که امکان دو سیم کارت همیشه فعال است و زمانی که روی یک شبکه در حال برقراری تماس هستید، شبکه دیگر همچنان کار می‌کند.

پر واضح است که این دستگاه برای افرادی تولید شده است که همیشه در سفر هستند و در برخی مناطق پوشش شبکه‌ی جی‌اس‌ام وجود ندارد. شبکه‌ی ماهواره‌ای ثریا بیش از ۱۶۰ کشور از اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا را پوشش می‌دهد. ضمن اینکه حالت جی‌اس‌ام از اکثر شبکه‌های 2G و 3G پشتیبانی می‌کند.

ضمن اینکه ثریا مدعی شده است XT-PRO DUAL اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های ردیابی مبتنی بر فواصل زمانی، مسافت طی شده و تشخیص حرکت خارج از محدوده‌ی جغرافیایی مشخص است.

کشف سیاره‌ای داغ با جوی از اکسید تیتانیوم
مشاهده

نیازی نیست اشاره کنیم که باتری این گوشی می‌تواند ۱۱ ساعت هنگام تماس و ۱۰۰ ساعت هنگام آماده کار شارژدهی داشته باشد. ایکس پرو دوال دارای دکمه‌ی ویژه‌ی تماس‌های اضطراری است و به صورت ضد شوک، ضد آب و ضد گردوغبار طراحی شده است. علاوه بر این نمایشگر آن از محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد.