گلکسی اِی 7 مدل ۲۰۱۷ به دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

در ماه آگوست اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد مدل‌های ۲۰۱۷ گوشی‌های سری گلکسی A را تولید کند. با این حساب باید منتظر رونمایی و عرضه سه گوشی به نام گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ در سال آینده میلادی باشیم.

اولین جزئیات گوشی گلکسی A7 2017 با انتشار نتایج بنچمارک آنتوتوی این محصول منتشر شد. سپس مطلع شدیم که نمونه‌هایی از گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ برای آزمایش به هند ارسال شده است. حال اطلاعات جالبی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اِی 7 مدل ۲۰۱۷ منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد با جزئیات سخت‌افزاری این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

در گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ که دارای شماره مدل SM-A720F است، از یک صفحه‌نمایش ۵.۶۸ اینچی 1080p سوپر آمولد استفاده می‌شود. همچنین قرار است برای دوربین جلو و پشت دستگاه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شود که گشودگی دیافراگم دوربین اصلی f/1.9 است.

انتظار می‌رود در محصول جدید سامسونگ از یک تراشه اکسینوس ۷۸۸۰ استفاده شود و سرعت فرکانس هسته‌های پردازنده آن ۱.۸ گیگاهرتز باشد. گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ دارای ۳ گیگابایت حافظه رم LP-DDR4 است و از ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. البته اگر این میزان برای شما کم باشد می‌توانید به لطف درگاه میکرو اس‌دی آن را افزایش دهید.

گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ دارای ابعاد ۱۵۷.۶۹ در ۷۶.۹۲ در ۷.۸ میلی‌متر است و همچنین از گواهی IP68 بهره می‌برد. با این حساب محصول جدید سامسونگ در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم خواهد بود.

بارش شهابی برساوشی در ۲۱ و ۲۲ مرداد در تمام ایران قابل رویت خواهد بود
مشاهده

تلفن هوشمند جدید سامسونگ احتمالا دارای حسگر اسکنر اثرانگشت و درگاه USB نوع C است و از ارتباطاتی مانند LTE، وای‌فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس بهره خواهد برد. همچنین شایع شده که باتری به کار رفته در این محصول دارای ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

در حال حاضر نمی‌توان تشخیص داد که سیستم‌عامل به کار رفته در گلکسی A7 مدل 2017 چه خواهد بود؛ بنابراین ممکن است محصول جدید سامسونگ مبتنی بر یکی از دو سیستم‌عامل اندروید 6.0 یا اندروید 7.0 باشد. هنوز در مورد زمان رونمایی و عرضه این تلفن هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.