جایگاه دکمه بیکسبی در گلکسی اس 8 قابل تغییر است

با استفاده از یک اپلیکیشن می‌توان عملکرد دکمه سخت‌افزاری مخصوص دستیار بیکسبی را در گوشی گلکسی اس 8 تغییر داد.

مدتی است که از معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس توسط سامسونگ می‌گذرد. کمپانی کره‌ای تلاش کرده است در این محصول قابلیت‌ها و امکانات جدیدی جا دهد که یکی از آن‌ها دستیار هوشمند بیکسبی نام دارد.

آنچه در مورد این دستیار هوشمند می‌توان متوجه شد این است که طرفداران و کاربران زیادی به آن علاقه‌ نشان نداده‌اند. سامسونگ نیز از این موضوع آگاه است و توسط یک اپلیکیشن به کاربران امکان داده است که نه‌تنها نیاز به استفاده از این دستیار هوشمند نداشته باشند، بلکه بتوانند دکمه سخت‌افزاری تعبیه‌شده برای بیکسبی را برای انجام کار دیگری تنظیم کنند.

منبع این خبر، ویدیویی نیز در یوتیوب قرار داده است که در آن می‌توان تغییر عملکرد دکمه‌ی سخت‌افزاری مخصوص دستیار هوشمند بیکسبی را مشاهده کرد. البته این عمل توسط یک اپلیکیشن امکان‌پذیر است که All in One Gestures نام دارد و کاربران می‌توانند از پلی‌استور آن را دانلود کنند.

این موضوع می‌تواند برای کاربران زیادی خوشایند باشد؛ زیرا با تغییر عملکرد دکمه‌ی سخت‌افزاری، امکانی به آن‌ها داده می‌شود تا دسترسی سریع‌تری به یکی از اپلیکیشن‌ها یا منوهای موجود در رابط کاربری داشته باشند.

نخستین پرتاب موفقیت‌آمیز سایوز پس از سانحه مهرماه، روز جمعه انجام شد
مشاهده